اخبار روز

در کمال تعجب، دولت به زنان خانه دار 100 میلیون وام می دهد

بانک مهر ایران برای بانوانی که در هر شعبه خود حساب ویژه ای در طرح های پس انداز بانوان دارند وام 100 میلیون تومانی تدارک دیده است. البته خانم ها برای درخواست این فرصت باید حداقل 800 هزار تومان به مدت چهار ماه در حساب خود داشته باشند. بانک برای پرداخت این تسهیلات، اعتبارسنجی لازم را از متقاضیان انجام می دهد.

این وام با کارمزد چهار درصد به بانوان پرداخت می شود. پس از دریافت این وام، زنان این امکان را دارند که ظرف 36 ماه اقساط را بازپرداخت کنند.

با توجه به شرایط ذکر شده متقاضیان این وام موظف به پرداخت 3 میلیون و 30 هزار و 303 تومان در هر ماه پس از دریافت آن هستند. کل سود این وام 8 میلیون تومان است. مبلغ سرمایه گذاری و سود آن 108 میلیون و 300 هزار تومان اعلام شد.

لازم به ذکر است زنان سرپرست خانوار علاوه بر دریافت این وام، برای دریافت امتیازات مالی ویژه، با تکیه بر استاندارد استانی که در آن زندگی می کنند، فرصت دارند.

بانک قرض الحسنه مهر ایران با چه هدفی تأسیس شد؟

بانک قرض الحسنه مهر ایران برای ترویج وام دهی به قرض الحسنه تاسیس شد و تاکنون توانسته خدمات مفید و مهمی را در این زمینه به مشتریان خود ارائه دهد.

این بانک در طول سال‌های فعالیت خود توانست جایزه نخبگان اقتصاد جهان اسلام، رتبه برتر در حوزه بانکداری اسلامی، رتبه اول برترین مؤسسات مالی اسلامی در سال ۲۰۱۸ و … را از آن خود کند.

وام اکسپرس بدون پیش پرداخت اطلاعات در مورد وام

وام ماموریت یکی یکی از وام هایی است که بسیاری از افراد را به سمت افتتاح حساب نزد بانک خود سوق داده است زیرا شرایط وام نسبتا ویژه است. برای مشاهده جزئیات تفکر معاصر می توانید تا انتها دنبال کنید و نظر خود را با ما در میان بگذارید

تا زمانی که در این بانک حساب بانکی داشته باشید می توانید دریافت کنید! البته با الزاماتی که بیشتر بررسی خواهیم کرد.

از آنجایی که بانک تمامی خدمات را به صورت آنلاین ارائه می دهد و نیازی به مراجعه حضوری به بانک نیست، نیازی به اتلاف وقت و صف کشیدن جلوی بانک نیست. بنابراین افراد زیادی به دنبال دریافت وام فوری از بانک رسالت هستند.

اگرچه گرفتن وام از بانک آسان است، اما حداقل چند روز طول می کشد تا وام به حساب شما واریز شود. اگر می خواهید از این بانک وام بگیرید، در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا شرایط وام بانک رسالت را بررسی کنیم.

دو روش برای دریافت وام فوری از بانک 1402 وجود دارد:

1. شما سپرده ای در بانک دارید. در این صورت می توانید پس از ارزیابی تجهیزات و اعتبارسنجی (که هر دو به صورت آفلاین در اپلیکیشن iCup انجام می شود) برای وام خود اقدام کنید.

2. سپرده ای در بانک ندارید. در این صورت می توانید از خدماتی به نام «کارگزاری اعتبار» استفاده کرده و وام بگیرید.

شرایط وام

وام گیرنده باید در بانک قرض الحسنه رسالت حساب بانکی فعال داشته باشد.

ثبت درخواست وام با مراجعه به اپلیکیشن آی کپ (برای برآورد تسهیلات، اعتبارسنجی پرداخت و اخذ سفته الکترونیکی) و سپس از طریق اینترنت بانک رسالت (ثبت درخواست نهایی) به صورت آنلاین انجام می شود.

متقاضی برای دریافت وام از الحسنه رسالت ابتدا باید اعتبارسنجی سود را تکمیل کند.

اگر امتیاز اعتباری حق بیمه دریافت کرده اید، نیازی به ارائه ضامن یا ارائه سفته الکترونیکی ندارید. هر کسی که رتبه اعتباری کاملاً رضایت بخشی دارد، فقط باید یک سفته الکترونیکی ارائه کند. حتی اگر رتبه اعتباری مربوطه به شما اعطا شود، باید خودتان سفته الکترونیکی بگیرید و ضامن واجد شرایطی برای ضمانت ارائه دهید.

کارمزد وام رسالت 2 درصد بوده و در اولین ماه پس از اعطای آن از حساب متقاضی برداشت می شود. (اقساط وام در ماه های باقیمانده برداشت می شود.)

وام گیرنده نباید سابقه چک های نقدی داشته باشد.

در صورت عدم پرداخت اقساط وام توسط متقاضی، جریمه نقدی در نظر گرفته می شود.

در صورت درخواست و دریافت وام، پیش پرداخت شما مسدود نخواهد شد.

نحوه دریافت وام

اکنون که شرایط را می دانید، زمان ثبت نام و درخواست وام از بانک رسالت است. مراحل این کار به شرح زیر است:

گزینه های تخمین در برنامه iCup

اعتبار سنجی نمرات در iCup

دریافت سفته الکترونیکی در ایکاپ

وارد سایت بانک رسالت به آدرس ibank.rqb.ir شوید و درخواست وام را تکمیل کنید

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام

بانک ها برای پرداخت وام به متقاضیان اسناد مختلفی را می طلبند. برخی از این اسناد عموماً برای اخذ وام از همه بانک ها یکسان است و برخی اسناد در بانک های مختلف متفاوت است. مدارک لازم جهت اخذ وام از بانک رسالت عبارتند از:

مدارک شناسایی مانند شناسنامه و شناسنامه

مدارک استخدامی مانند فیش حقوقی و گواهی اشتغال به کار

نتیجه اعتبارسنجی سیستم مرات

اطلاعات مسکونی و شخصی

ارائه اسپانسر رسمی و ارائه مدارک هویتی و استخدامی وی

ارائه سفته الکترونیکی با کد منحصر به فرد آن

وام فوری بانک رسالت بدون پیش پرداخت به عنوان راهکاری عالی و کارآمد در زمینه رفع نیازهای مالی با تسهیلات و شرایط خاص، این امکان را به متقاضیان می دهد تا بتوانند منابع مالی را به راحتی و بدون عوارض معمول مربوط به درخواست وام دریافت کنند. امکان پذیر است در این مقاله شرایط و نحوه اخذ این وام به تفصیل بیان شده است. برای دریافت اطلاعات دقیق و کامل در مورد انواع وام های بانکی مانند: ب- وام با اسناد خودرو از بانک رسالت و همچنین دریافت پاسخ سوالات خود در این زمینه. در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر در مورد شرایط اخذ وام فوری از سایر بانک ها می توانید با پیگیری اخبار مجله خبری اندیشه معاصر/ پاسارگاد اطلاعات جامعی از شرایط، مدارک مورد نیاز و جزئیات مهم انواع وام های بانکی به دست آورید.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا