اخبار روز سینما

فاش شدن شخصیت اصلی علی در قسمت هفدهم سریال جذاب و متفاوت آکتور!

نوید محمدزاده در سریال آکتور در نقش چند شخصیت مختلف بازی کرده است اما در قسمت 17 مشخص شد که او نیز در نقش شخصیت علی بازی می کند. علی همتی شخصیت واقعی خود را در چهره پدرش فاش کرد. .

به گزارش پی ام آپ، در شانزدهمین قسمت از سریال «آکتور » هویت واقعی علی همتی با بازی نوید محمدزاده فاش شد. روبه رو شدن او با خواهرش «لی لی» با بازی مهراوه شریفی نیا باعث شد تا هویت واقعی این شخصیت برای اطرافیان مشخص شود. در این قسمت مشخص شد که علی در خانواده ای ثروتمند بزرگ شده و پدرش ثروتمند است. او در این قسمت به دوستانش «مرتضی» و «آلما» می گوید که سال هاست به دلیل علاقه به بازیگری و مخالفت پدرش با بازیگر شدنش تنها زندگی می کند.

اما این تمام ماجرا نبود، در قسمت هفدهم با حضور علی در خانه پدری شخصیت واقعی او فاش شد. به محض اینکه علی با خواهر و پدرش روبرو شد، لحنش تغییر کرد. آرام صحبت کرد و لحنش کاملاً تغییر کرد.

علی در هفدهمین قسمت از سریال «بازیگر» هویت واقعی خود را در مقابل چشمان پدرش فاش کرد.

شاید در ابتدا بسیاری از حاضران تصور می کردند که نوید محمدزاده لحن و کلامش را از دست داده است، اما دقایقی بعد وقتی علی با پدرش روبرو شد، مشخص شد که برای فرار از هویت اصلی خود و فراموش کردن گذشته، حتی صدایش را هم تغییر داده و لحن گفتارش را هم تغییر داده و صدای آهسته و تقریباً نازک خود را به صدایی آهسته و خسته تبدیل کرده است. با این اتفاق مشخص شد که او در طول سریال و علیه دوستان و خانواده بی بی ایفای نقش کرده است.

نوید محمدزاده در این قسمت با افشای هویت واقعی «علی» بار دیگر بخشی از هنر بازیگری خود را به نمایش گذاشت. او با سریال «آکتور» نشان داد که چقدر در ارائه نقش های مختلف توانایی دارد.

سریال «آکتور» به کارگردانی نیما جاویدی پنجشنبه ها به صورت مشترک از طریق دو پلتفرم «نماوا» و «فیلمو» منتشر می شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا