اخبار روز

زمان دقیق واریز معوقات معلمان بالاخره اعلام شد!/ جزئیات خبر

به گزارش پی ام آپ، وزیر موقت آموزش و پرورش درباره پرداخت معوقات و پرداخت فوق العاده حقوق معلمان و فرهنگیان توضیحاتی ارائه کرد. سرپرست وزارت آموزش و پرورش از برنامه جذب معلمان در آموزش و پرورش خبر داد.

وزارت موقت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه ارائه شده به مجلس به عنوان گزینه پیشنهادی برای احراز پست وزارت آموزش و پرورش، درخواست استخدام مربی امور تربیتی و تعیین تکلیف فوق العاده کارمندان و معلمان وزارت آموزش و پرورش را با استفاده از ظرفیت های قانونی و اجرایی اعلام کرد.

رضا مراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی نوشت: در برنامه ارائه شده به اعضای محترم شورای اسلامی، سعی شده است بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نشست امسال با فرهنگیان و دغدغه های آنان در حوزه تعلیم و تربیت را با استناد به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به نقشه راه نظام تعلیم و تربیت تبدیل کنیم.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در ادامه دو برنامه خود را در زمینه امور تربیتی و معیشت و منزلت معلمان به شرح زیر ذکر کرده است:

بیایید با هم قسمت هایی از این نمایش را مرور کنیم:

– امور آموزشی در مدارس: پیگیری استخدام مربیان در امور آموزشی، تنوع و نوآوری در مدل های مدیریتی و برنامه های آموزشی.

– معیشت و منزلت معلمان: تهیه تدارکات ویژه برای کارکنان و معلمان وزارت آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت های قانونی و اجرایی.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا