اخبار روز سینما

در ادامه موفقیت فیلم کریم امینی با ثبت دو رکورد جدید در اکران اینترنتی “فسیل” منتشر شد.

فیلم «فسیل» پس از شکستن رکوردهای فراوان در سینماها، در مدت زمان کوتاهی موفق به ثبت دو رکورد در اکران آنلاین خود شده است. «فسیل» در حال حاضر پربیننده ترین و پرفروش ترین فیلم منتشر شده در شبکه خانگی است، این فیلم هم اکنون به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

به گزارش بازتاب آنلاین، «فسیل» به کارگردانی کریم امینی در بهار سال گذشته و تا ابتدای کار کلید خورد. اسفند 1402 روی صفحه بود. این فیلم توانست عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما را از آن خود کند و پس از «عقاب ها» دومین فیلم پرمخاطب ایرانی شود.

با پایان اکران اینترنتی «فسیل»، تماشای این فیلم در «فیلیمو» رایگان شد.

فسیل متوسط اسفند سال گذشته اکران آنلاین خود را آغاز کرد و در اولین روز اکران اینترنتی خود با فروش 84 هزار و 792 بلیت و 6 میلیون و 784 هزار تومان توانست رکورد اولین روز اکران آنلاین خود را به نام خود ثبت کند. این فیلم در نهایت با فروش 358945 بلیت باکس آفیس خود را به 28561800000 رساند و به کار خود پایان داد.

فیلم کریم امینی با بیش از 40 میلیون دقیقه بازدید به پربیننده ترین فیلم اکران شده در مراحل اکران آنلاین در سال های اخیر تبدیل شده و رکوردی را برای خود به ثبت رسانده است.

اکران آنلاین فیلم فسیل پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت ماه ماه به پایان رسید و این فیلم هم اکنون به صورت رایگان برای کاربران Filmo در دسترس است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا