اخبار ورزشی

در نزدیکی دربی دیگر ستاره استقلال هم مصدوم شد!

خبر بد برای هوادارن استقلال، در نزدیکی به دربی جام حدفی، ستاره دوم استقلال هم مصدوم شد

به گزارش پی ام آپ ، مدافع میانی استقلال امروز در تمرین تیمش را با مصدومیت ترک کرد و به احتمال زیاد در دربی غایب خواهد بود.

در روزهای اخیر، ساپینتو یکی از نگرانی های اصلی خود را در مورد بازی کوین یاماگا در دربی 101 داشت. چرا که این ستاره فرانسوی از سمت راست خط دفاع خیال سرمربی تیمش را راحت کرد و علاوه بر آن می توانست در فاز تهاجمی موثر باشد و در گلزنی موثر ظاهر شود اما در کنار او بازیکن دیگری از این تیم هم مجروح بود.

در شرایطی که کوین یاماگا در روزهای اخیر نتوانست در تمرینات گروهی شرکت کند و بعید به نظر می رسد که بتواند مقابل پرسپولیس به میدان برود، در تمرین امروز استقلال مشخص شد که احتمالاً عارف غلامی به دور رفت نخواهد رسید. فینال جام حذفی و غیبت مهم دیگر آبی ها در دربی که در راه است.

در نزدیکی دربی دیگر ستاره استقلال هم مصدوم شد!

عارف غلامی که در دیدار نیمه نهایی جام حذفی مقابل نساجی مازندران نتوانست تا پایان در زمین بماند و در دقیقه 85 به دلیل مصدومیت زمین را ترک کرد، در لحظات پایانی این دیدار خط دفاعی استقلال را تغییر داد. هنوز نیمه تمام مانده به تمرین امروز آبی پوشان با چالشی جدید و مشکلی بزرگ به مصاف ریکاردو ساپینتو رفتند.

این مدافع باتجربه استقلالی ها در دیدار مقابل نساجی با درد شدید عضله زیر شکم جایگزین شد و پس از آن در تمرینات سخت کار کرد و امروز به دلیل درد نتوانست تا پایان در این تیم بماند. تمرین آبی ها را ترک کرد تا احتمالا یکی از غایبان این تیم در فینال مقابل پرسپولیس باشد.

غلامی در هفته گذشته در همان ناحیه احساس درد می کرد و سعی می کرد با ام آر آی و فیزیوتراپی آمادگی خود را برای بازی و تمرین حفظ کند اما امروز مصدومیت او تشدید شد و احتمال حضورش در دربی بسیار کم است.

مصدومیت عارف غلامی جدی و طولانی نخواهد بود اما او حداقل یک هفته باید استراحت کند و به دلیل درد شدید نمی تواند به میدان برود تا ساپینتو امروز علاوه بر کوین یاماگا یک مدافع اصلی دیگر را از دست بدهد. /تمرین سه

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا