اخبار ورزشی

درگیری رونالدو با خودروی حامل مجروحان در زمین بازی

ویدئوی جدیدی از لحظه عصبانیت کریستیانو رونالدو در بازی با الخلیج منتشر شده است که با بازیکن مصدوم حریف و خودرویی که مجروح را حمل می کرد درگیر می شود.

به گزارش پی ام آپ؛ این روزها همه چیز طبق نظر رونالدو و تیمش پیش نمی رود. فوق ستاره پرتغالی در بازی اخیر مقابل الخلیج ناتوان بود و ستاره النصر مقابل یکی از بدترین تیم های لیگ عربستان با تساوی 1-1 عقب ماند تا عملا کمترین شانس ممکن را برای قهرمانی داشته باشد.

این همه عصبانیت بخاطر یک سلفی!

در پایان این دیدار ویدئویی از عصبانیت رونالدو در پایان بازی منتشر شد. جایی که یکی از عوامل تیم رقیب قصد داشت با ستاره پرتغالی النصر عکس یادگاری بگیرد اما این درخواست با واکنش خوبی از سوی کریستیانو همراه نشد و کریستیانو با عصبانیت دست فردی که از او درخواست کرده بود را رد کرد.و حاضر به گرفتن عکس سلفی یادگاری نشد.

اما حالا ویدیوی جدیدی از رونالدو در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که مورد انتقاد بسیاری از پیشکسوتان فوتبال عربستان قرار گرفته است. جایی که یکی از مصدومان تیم فوتبال الخلیج و البته خودروی حامل مصدومان را به چالش می کشد.

در این ویدئو خالد السمیری بازیکن تیم الخلیج در محوطه جریمه خودش مصدوم شد و روی زمین افتاد. پس از رسیدن خودروی حامل بازیکنان مصدوم به محل مورد نظر، خالد السمیری مشکل خاصی نداشت و از جای خود بلند شد.

این صحنه با عصبانیت کریستیانو همراه شد. با دست به ماشین اشاره کرد که فوراً زمین بازی را ترک کند. اما زمانی که بازیکن الخلیج قصد داشت روی برانکارد بنشیند، رونالدو به زور زیر بغل خالد السمیری را گرفت و او را روی صندلی مخصوص قرار داد و بلافاصله از راننده خواست تا او را از زمین مسابقه خارج کند.

درگیری رونالدو با خودروی حامل مجروحان در زمین بازی

انتقاد کاربران از رونالدو

این ویدئو که توسط برخی از خبرنگاران و اکانت های مشهور عربستانی در شبکه های اجتماعی منتشر شد، خشم برخی را برانگیخت که از رفتار ستاره پرتغالی انتقاد کرده و او را فردی مغرور و متکبر توصیف کردند.

در حالی که برخی دیگر از کاربران به انتقاد از داوران لیگ عربستان پرداختند و او را فردی ضعیف معرفی کردند که در خصوص اقدامات و رفتار نادرست این بازیکن سرشناس تصمیمات سختگیرانه ای اتخاذ نکرده است.

پیش از این رفتار رونالدو در پایان بازی مقابل الهلال و بازی زشتی که در واکنش به تشویق مسی انجام داد، با تحریم یا جریمه ای از سوی فدراسیون فوتبال عربستان همراه نبود که واکنش هواداران رقیب النصر را نیز در پی داشت.

درگیری رونالدو با خودروی حامل مجروحان در زمین بازی

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا