اخبار روز سینما

درگذشت دختر الویس پریسلی [+جزئیات]

الویس پریسلی از خوانندگان محبوب دنیای راک اند رول که در سال 1977 از دنیا و به تازگی خبر خبر درگذشت دختر الویس پریسلی منتشر شده است.

درگذشت دختر الویس پریسلی

لیزا ماری پریسلی خواننده و تنها فرزند الویس پریسلی خواننده مشهور آمریکایی درگشش. لیزا ماری خواننده تنها فرزند الویس پریسلی همسر سابق مایکل جکسون و کیج، در پی بستری شدن در بیمارستان در سن ۵۴ سالگی درگذشت.

دختر الویس پریسلی درگذشت

  • تنها دختر الویس پریسلی
دختر الویس پریسلی درگذشت

پریسیلا پریسلی مادر ۷۷ساله لیزا ماری پریسلی خبر درگذشت او را پنجشنبه شب تایید کرد. لیزا ماری پس از آن چیزی که بیماری قلبی دارد، از خانه‌اش در بیمارستان منتقل می‌شود. این خواننده روز پیش از بستری شدن در همراهی مادرش در مراسم گلوب در لس آنجلس شرکت کرده بود. در این آستین باتلر بازیگر آمریکایی برای ایفای الویس برنده بهترین بازیگر مرد فیلم شد. بازی باتلر تحسین لیزا ماری پریسلی را برانگیخته بود.

درگذشت دختر الویس پریسلی در 54 سالگی

درگذشت دختر الویس پریسلی
درگذشت دختر الویس پریسلی در 54 سالگی

با اعلام درگذشت لیزا ماری پریسلی چهره‌های سرشناس جان تراولتا، ریتا ویلسون برایان ویلسون با انتشار پیام‌هایی به او احترام کردند. لیزا ماری پریسلی در سال ۱۹۶۸ متولد شد و تنها فرزند الویس و پریسیلا بود. زمانی که در سال ۱۹۷۷ میلادی درگذشت، به همراه پدربزرگ و مادربزرگش یکی وارثان الویس شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع منتشر شده و نظرات بیان در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا