اخبار روز سینما

درگذشت «تینا ترنر» ملکه راک اند رول در ۸۳ سالگی!

تینا ترنر، ملکه راک اند رول، که نام اصلی او آنا مای بولاک است، پس از یک مبارزه طولانی با یک بیماری وحشتناک، چهارشنبه در سوئیس درگذشت.

در ساعات صبح، درگذشت تینا ترنر جامعه موسیقی جهان را در اندوه فراوان فرو برد، این خواننده آمریکایی به “ملکه راک اند رول” معروف شد.

به گزارش گروه ترجمه صبح، سخنگوی تینا ترنر تایید کرد که وی در آرامش در خانه درگذشت و افزود: با درگذشت تینا، جهان یک اسطوره موسیقی و الگوی تاثیرگذار را از دست داد.

تینا ترنر با موسیقی و انرژی بی‌پایان خود میلیون‌ها طرفدار را برانگیخت و الهام بخش بسیاری از هنرمندان برای نسل‌های آینده شد.

اینستاگرام رسمی این خواننده همچنین افزود: با کمال تاسف درگذشت تینا ترنر را اعلام می کنیم. او با موسیقی و اشتیاق خود به زندگی، میلیون ها طرفدار را در سراسر جهان مجذوب خود کرد و الهام بخش ستاره های فردا شد.

ستارگان بزرگ موسیقی و هنرمندان مشهور درگذشت این خواننده را به سوگ نشسته اند. کاخ سفید همچنین با صدور بیانیه ای مرگ این خواننده را “خبری بسیار غم انگیز” توصیف کرد.

ناسا هم برای مرگ این خواننده عزادار شد!

حتی ناسا هم پستی احساسی درباره مرگ این ستاره منتشر کرده است. ناسا در توییتی نوشت: «او به سادگی بهترین است.

تینا ترنر، اسطوره موسیقی، به عنوان ملکه راک اند رول روی صحنه و در قلب میلیون ها نفر درخشید. میراث او برای همیشه در میان ستارگان زنده خواهد ماند.

تینا سالهاست که از یک بیماری تشخیص داده نشده رنج می برد. او در سال 2016 به سرطان روده بزرگ مبتلا شد و یک سال بعد تحت پیوند کلیه قرار گرفت. تینا در 26 نوامبر 1939 در ایالات متحده به دنیا آمد.

او در اواخر دهه 1960 به عنوان خواننده اصلی Ike & Turner Revue به شهرت رسید. با این حال، او به عنوان یک هنرمند آزاد با نام هنری تینا ترنر به شهرت جهانی دست یافت.

تینا در طول بیش از 60 سال فعالیت حرفه ای خود بیش از 180 میلیون آلبوم فروخته و 12 جایزه گرمی دریافت کرده است.

ترنر در سال 2009 پس از پنجاهمین تور سالگرد خود که در طی آن نزدیک به 50 میلیون دلار درآمد کسب کرد، از کنسرت ها و تورهای جهانی بازنشسته شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا