اخبار ورزشی

سرمربی استقلال چه درخواست ویژه ای از داور فینال جام دربی دارد؟

سرمربی استقلال معتقد است تیمش بیشترین ضرر را از داوری دیده و نسبت به سایر تیم ها بردهای زیادی کسب کرده است.

اعضای تیم استقلال خود را برای دیدار مقابل پرسپولیس در فینال جام حذفی آماده می کنند و امیدوارند با پیروزی در این دیدار بتوانند دربی برگشت لیگ برتر را جبران کنند و جام قهرمانی را در مرحله حذفی به دست آورند.

خسرو حیدری مربی استقلال که چهره خاص کادرفنی ریکاردو ساپینتو محسوب می شود در فاصله یک روزه قبل از دربی در مورد وضعیت تیمش و برخی موضوعات دیگر صحبت کرد که مشروح آن را در ادامه می خوانید:

ما به هیچ چیز جز جام فکر نمی کنیم

استقلالی ها با تمرکز و آرامش کامل تمرینات خود را برای حذف نهایی ادامه می دهند. ما با تمام وجود به این دیدار آمدیم و به چیزی جز موفقیت و اهدای جام به هوادارانمان فکر نمی کنیم.

همه اذعان داشتند که استقلال با داوری بیشتر ضرر کرد

طبیعی است که نسبت به اتفاقات داوری در فصل گذشته اعتراض کنیم. دلیلش هم این است که در این سال ها و به خصوص فصل گذشته به دلیل اشتباهات داوری، حق استقلال بیش از سایر تیم ها تضییع شد. هیچکس منکر این نیست که داوران ایرانی زحمت می کشند اما اشتباهات داوری خیلی به استقلال آسیب زده است. باشگاه فیلم اشتباهات این فصل را منتشر کرد و خود کارشناسان داوری در تلویزیون اذعان کردند که استقلال بیش از همه تیم ها به این دلیل متضرر شده است.

نسبت به استقلال سخت گیر بودند، تیم های دیگر سود می بردند

اگر پیشنهاد استفاده از داور خارجی را داده ام به این دلیل است که تیم ما و هواداران ما نمی خواهیم اشتباهات احتمالی داوری روی بازی فینال تاثیر بگذارد. یکی از دلایل اشتباهات داوری عدم وجود VAR است زیرا امکان بررسی مجدد صحنه مشکوک وجود ندارد و داور فرصت تصمیم گیری صحیح را از دست می دهد. امیدوارم هر چه زودتر این امکانات در اختیار داوران قرار گیرد. محدودیت های امسال برای استقلال خیلی زیاد بود و برای من عجیب است. همانقدر که استقلال سختگیر بود، تیم های دیگری هم بودند که از اشتباهات داوری استفاده کردند، با یک ضربه ایستگاهی دو متری خارج از محوطه جریمه شدند یا محل برگزاری مسابقه را تغییر دادند.

قضاوت خورشیدی در دربی؟

تیم داوری معرفی شد، برای اشکان سهری و همکارانش آرزوی موفقیت دارم و فقط از آنها عدالت طلبیم.

بهترین بازی های فصل را معرفی می کنیم

به نظر من و همچنین بسیاری از کارشناسان، استقلال بهترین بازی های لیگ را ارائه می دهد. با اینکه قهرمان لیگ نشدیم، اما بیشتر از همه تیم ها گل زدیم. تراکتورسازی و نساجی را با گل های زیادی شکست دادیم و با آمادگی کامل در فینال شرکت می کنیم.

در انتظار یک شب فراموش نشدنی

از هواداران عزیزمان که دوازدهمین حامی ما هستند تقاضا دارم در روز بازی با حضور حداکثری در ورزشگاه از تیم محبوب خود حمایت کنند. بازیکنان و کادر فنی سوگند یاد کرده اند که با تمام وجود در زمین حاضر شوند و هر کاری از دستشان بر می آید در زمین انجام دهند تا هواداران ما شبی فراموش نشدنی را تجربه کنند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا