اخبار روز سینما

“آنجلینا جولی” برای شغل جدیدش نیرو می‌‌گیرد!/ درخواست آگهی استخدام جولی در اینترنت!

آنجلینا جولی، بازیگر مشهور هالیوود، آگهی استخدام برند جدید لباس خود را در فضای مجازی منتشر کرده است!

پی ام اپ: آنجلینا جولی بازیگر برنده اسکار در اینترنت به دنبال افراد خلاق برای کار در استودیوی کاملاً جدید خود در نیویورک است.

به گزارش پی ام آپ، آنجلینا جولی برای برند جدیدش استخدام می کند. تنها دو هفته پس از اعلام معرفی مجموعه مد جدید خود، آتلیه جولی، این بازیگر به دنبال افراد خلاق است.

این بازیگر با انتشار اطلاعیه ای در شبکه های اجتماعی خود نوشت: «هرکسی می تواند به نحوی به ما بپیوندد. هر مشتری بخشی از این مجموعه خواهد بود.

هر کسی که به صورت آنلاین یا حضوری در رویدادها شرکت کند، بخشی از آن خواهد بود. امروز ما روی بخش دیگری از خانواده @atelierjolieofficial تمرکز می کنیم. ما از شما می خواهیم که قدم بردارید و به ما کمک کنید تیم خیاطان ماهر خود را تکمیل کنیم.”

این ستاره افزود که او به دنبال خیاطانی است که کیفیت و خلاقیت را درک کنند. به خصوص خیاطان در شهر نیویورک؛ زیرا اولین استودیو آتلیه جولی در این شهر قرار دارد.

به نظر می رسد آنجلینا برنامه هایی برای گسترش برند خود در سطح جهانی دارد: «امیدواریم به زودی به دنبال افراد بیشتری باشیم. ما در تلاشیم تا یک خانواده جهانی بسازیم.”

جولی پیام خود را با ترغیب دنبال کنندگانش به “جسور بودن” به پایان رساند و آنها را به صفحه آثار در وب سایت آتلیه جولی هدایت کرد تا نمونه کارهای خود را جهت بررسی واجد شرایط بودن ارسال کنند.

"آنجلینا جولی" برای شغل جدیدش نیرو می‌‌گیرد!/ درخواست آگهی استخدام جولی در اینترنت!

برند لباس و جواهرات ارگانیک!

آنجلینا جولی از راه اندازی این برند جدید در 17 می خبر داد. این بازیگر برای تبلیغ برند جدیدش نوشت: «امروز شروع یک تجربه جدید برای من است. مجموعه ای که همه می توانند در آن شرکت کنند.

آتلیه جولی مکانی برای خلاقان و علاقمندان برای همکاری با خانواده ماهر و متنوع از خیاطان متخصص، الگوسازان و صنعتگران از سراسر دنیاست.”

ستارگانی از جمله پریانکا چوپرا و میشل فایفر پروژه را تشویق کردند، در حالی که طراح مشهور مارک بوئر نوشت: “بسیار مفتخرم که یکی از سازندگانی هستم که در این پروژه همکاری کردند.”

در ماه مارس، جولی برای علامت تجاری Atelier Jolie درخواست داد. پس از بیش از یک سال کار در این برند، این بازیگر قصد دارد خط تولید لباس و جواهرات سازگار با محیط زیست را راه اندازی کند.

گردآوری شده از سایت وقت صبح

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا