اخبار ورزشی

شروع شدن دربی 101 با دست دادن جنجالی بازیکنان دو تیم!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، تیم های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس امشب _چهارشنبه 19 خرداد 1402_ در فینال سی و ششمین دوره جام باشگاه های ایران از ساعت 19:45 در ورزشگاه آزادی و با حضور 35 نفر به مصاف هم رفتند. هزار تماشاگر در بین خود تا بعد از 90 یا 120 دقیقه و ضربات پنالتی تیمی از بین سرخابی ها قهرمان می شود.

نکته عجیب در مراسم افتتاحیه این بازی رفتار سرد بازیکنان دو تیم با یکدیگر بود. این مشکل قوت گرفت و مشخص شد که 11 نفر از استقلالی ها و پرسپولیسی ها حتی در زمین مسابقه دست ندادند. شاگردان ریکاردو ساپینتو پس از شروع بازی بلافاصله به سمت نیمکت خود رفتند و بازیکنان پرسپولیس پس از دیدار با داوران در میانه زمین ایستادند.

این در شرایطی است که استقلال روی کاغذ به عنوان میزبان فینال جام حذفی شناخته می شود و طبق عرف باید در پرسپولیس به سراغ بازیکنان می رفت و آنها را تشویق می کرد اما این اتفاق تا شروع جام حذفی رخ نداد. این نمایش در دربی جنجال به پا کرد و نوید یک بازی پر از مدافعان کناری را می داد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا