اخبار روز سینما

چهار بازیگر جوان و محبوب که سریالشان در حال پخش است!

درباره بازی هدی زین العابدین، هستی مهدوی، بهار افشاری و سارا رسول زاده، چهار بازیگر زن سریال نمایش خانگی که با ایفای نقش های چالش برانگیز در کانون توجه قرار گرفته اند.

به گزارش پی ام آپ، با وجود اینکه منتقد سرسخت سریال های کنونی داخلی هستیم، نمی توان برخی از ویژگی های آنها را نادیده گرفت. از جمله تعبیر خوب گروهی از بازیگران و بازیگران زن; هم در نقش اول و هم در نقش مکمل. هر از چند گاهی در این باره می نویسیم و گزارش امروز به بازی چهار بازیگر زن می پردازد. کسانی که نقش کلیدی در سریال دارند و با چالش های متفاوتی روبرو هستند. عملکرد خوب دیگران را فراموش نکنید. نقش گلاره عباسی و هانیه توسلی در سریال بازیگر

هدی زین العابدین/رهایم کن

چهار بازیگر جوان و محبوب که سریالشان در حال پخش است!

12 سال پیش سریال «سقوط یک فرشته» اساس شهرت هدی زین العابدین را گذاشت. او آهسته و پیوسته به پیشرفت خود ادامه داد و حالا با تجربه فراوان به سریال «رهایم کن» راه یافته است. شخصیت مارال از همان قسمت اول با چالش های زیادی روبرو بوده است. برادرش را در مبارزات سیاسی علیه حکومت پهلوی از دست داد و در دوران پرستاری از پسر حاتم (محسن تنابنده) عشقی سوزان بین او و حاتم شکل گرفت. هاتف (هوتن شکیبا) هم عاشق مارال شد و دود عشق دوئل دو برادر توجه مارال را به خود جلب کرد. مخصوصاً آن که فکر می کند حاتم مقصر مرگ برادرش است… هدی زین العابدین جزئیات شخصیت را با نهایت دقت و وسواس به نمایش گذاشته است. از عشق بی پایان به پسر اوتیستیک حاتم تا عصبانیت ناگهانی پس از مرگ برادرش و البته رفتارهای زنانه و در عین حال رعایت اصول آداب. در نتیجه، مارال برگ برنده داستان «رهایم کن» و به گفته بسیاری، کارنامه شاه زین العابدین شد.

هستی مهدوی/آکتور

چهار بازیگر جوان و محبوب که سریالشان در حال پخش است!
چهار بازیگر جوان و محبوب که سریالشان در حال پخش است!

در فیلم چهارشنبه سروش محمدزاده این فرصت در اختیار هستی مهدوی فجر قرار گرفت تا خود را در کنار شهاب حسینی نشان دهد. موفقیت این فیلم در جشنواره فجر و کسب جایزه هنر و تجربه، بازی مهدوی فر را بیش از پیش نمایان کرد. او به حضور مداوم در فیلم ها و سریال ها ادامه داد، اما به نظر می رسد یک چیز دیگر برای برجسته شدن بیشتر و بیشتر مورد نیاز بود. سریال «آکتور» نیما جاویدی این فرصت را برای مهدوی فر فراهم کرد و حالا بازی او یکی از نکات سریال است. او نقش دختری به نام آلما را بازی می کند که درگیر مشکلاتی در زندگی شخصی اش است. مثل مشکلات مالی و اعتیاد. آلما عاشق بازیگری است و به همراه علی و مرتضی در ازای دریافت پول وارد جلد شخصیت ها می شوند تا مشکلی را حل کنند. در قسمت آخر، آلما لباس یک زن افغانی به تن کرد و با لهجه خود صحبت کرد. او به خوبی با این چالش کنار آمد. همانطور که در قسمت های قبلی «آکتور» به خاطر نقش متفاوتش در نقش یک دختر معتاد به شیشه مورد تحسین قرار گرفت.

بهاره افشاری | نیو کمپ

چهار بازیگر جوان و محبوب که سریالشان در حال پخش است!
چهار بازیگر جوان و محبوب که سریالشان در حال پخش است!

در سال 84 با سریال “او یک فرشته بود” به شهرت رسید و همچنان به عنوان یک بازیگر محبوب ادامه می دهد. بهاره افشاری حتی با شرکت در مسابقه‌ای مثل «شب‌های مافیا» می‌داند چطور باید جلو بیفتد. او این روزها سریال «نیو کمپ» را در شبکه خانگی خود دارد و چالش اصلی او به موضوع کمدی سریال مربوط می شود. افشاری زمانی با مجموعه تلویزیونی «دست بالای دست» کمدی را تجربه کرد اما «نیو کمپ » جدی ترین چالش او در این ژانر است. او در سریال منوچهر هادی نقش دختری ورزشکار را بازی می کند که قدرت زیاد و واکنش های جسورانه اش بخشی از کمدی سریال است. چهره خونسرد و برخوردهای انفجاری شخصیت از مهم ترین ویژگی های شخصیت است که افشاری به خوبی از پس آن برآمده است.

 سارا رسول زاده/قهوه ترک

چهار بازیگر جوان و محبوب که سریالشان در حال پخش است!
چهار بازیگر جوان و محبوب که سریالشان در حال پخش است!

سرنوشت رسول زاده این بود که از دنیای ورزش به سمت هنر بازیگری برود. به قول خودش به طور اتفاقی مجری تلویزیون شد و کم کم اشتیاقش را پیدا کرد که نشات گرفته از نوجوانی بود. مجموعه تلویزیونی «پرده نشین» برای رسول زاده کار خاصی نداشت تا اینکه سریال خانگی «عاشقانه» نگاهش را به او معطوف کرد. مجموعه تلویزیونی «نجلا» دومین نقطه عطف کارنامه رسول زاده است و حالا «قهوه ترک» می تواند اتفاق ویژه دیگری را برای او رقم بزند. او در سریال علیرضا امینی به عنوان دو خواهر دوقلو بازی کرد و این چالش اصلی اوست. سارا رسول زاده در قسمت اول «قهوه ترک» به خوبی می دانست که چگونه تصاویر متفاوت این دو خواهر را ارائه کند و به نظر می رسد با گره های داستانی در قسمت های بعدی، مهارت او در این سریال خانگی بیشتر نمایان شود. .

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا