اخبار روز سینما

دختر کیومرث پوراحمد اطلاعاتی از مرگ پدرش فاش کرد

کیومرث پوراحمد کارگران فیلمنامه نویس، تدوینگر و تهیه کننده مطرح کشورمان، بامداد 16 فروردین ۱4۰۲ در سن ۷۳ سالگی دار فانی را وداع گفت.

به گزارش پی ام آپ; پگاه پوراحمد، دختر کیومرث پوراحمد کارگردان سینما، در چهلمین روز درگذشت پدرش، یادداشت بلندی را در صفحه اینستاگرام خود درباره تردیدها در مورد خودکشی کیومرث پوراحمد منتشر کرد.

دختر پوراحمد نوشت: 40 ساله شدم، چهل روز از آن روز می گذرد، دنیای ما برای همیشه تغییر کرد، برای همیشه سوراخی در قلب ما باز شد که با هیچ چیز و هیچ کس دیگری پر نمی شود. نوشت:

این مرد پرکار و پویا که لحظه ای از عمرش را هدر نداد و همیشه آری تا آخرین ساعات کار کرد.

ناگهان در عرض دو سه ساعت (چون تمام تماس‌های او با همکاران، دوستان و خانواده، از جمله من، در آن چند روز گذشته تا حدود دو یا سه ساعت قبل از مرگش، همه مکالمات، پیام‌ها و پیام‌های صوتی شاد و امیدوارکننده همراه با طوفان فکری برای آینده بود. شغل و قرارهای مختلف با دوستان و خانواده و همه اینها در حالی که می خندد و شوخی می کند و حواسش به کارهایش است که معمولاً در خلوت می نوشت و کار می کرد) تصمیم می گیرد به زندگی خود پایان دهد؟!!! با دست و بدن زخمی و کبود و زخمی خود را حلق آویز کنید؟!!!!

پگاه پوراحمد در پایان نوشت: باشه ما نمی ترسیم. زمین خاکی است، خداوند بزرگ و مهربان و همیشه با ماست. و تاکید کرد: پرونده مفتوح است.

 

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا