اخبار روز سینما

داوران هفتاد و ششمین دوره جشنواره کن مشخص شدند !

به تازگی، حواشی بر اساس اخبار جشنواره کن به‌پا افتاده که روز گذشته، انتخاب داوران هفتاد و ششمین دوره جشنواره کن نیز انجام گرفت.

جشنواره‌های اخیراً کنسرودهای بسیاری را برپا کرده است که روز گذشته، داورهای جشنواره‌های 2023 نیز انتخاب شدند و برخی رسانه‌های خبری را تحت عنوان قرار دادند. داوران جشنواره کن امسال منتشر کردند. انتخاب داور های جدیدترین جشنواره کن تعداد افراد زیاد و معروفی هستند.

انتخاب داوران هفتاد و ششمین دوره جشنواره کن

انتخاب داوران هفتاد و ششمین دوره جشنواره کن
2023

هیئت داوران 76امین دوره از فستیوال فیلم کن اعلام شدند. روبن اوستلوند، رئیس هیئت داوران خواهد بود. پل دینو، بری لارسن، مریم توزانی، دونی منوشه، رونگانو نیونی، عتیق رحیمی، دا میان زیفرون و ژولیا دوکورنو داوران، آنا لیلی امیر پور این دوره کن هستند.

بیشتر بخوانید:

آنا لیلی امیرپور داور جشنواره کن 2023 شد !

مایکل داگلاس در کن جایزه جایزه طلای افتخاری دریافت خواهد کرد. فستیوال فیلم کن امسال از تاریخ 16 تا 27 می 2023 (26 اردیبهشت تا 6 خرداد 1402) برگزا ر می شود.

داوران جشنواره کن امسال

در ادامه می‌توانید داورهای جدیدترین جشنواره کن را ببینید:

انتخاب داوران هفتاد و ششمین دوره جشنواره کن
2023

جشنواره کَن، جشنواره فیلم سالانه است که در کن فرانسه برگزار می شود. این جشنواره یکی از بزرگ‌ترین و باشکوه‌ترین رویدادهای سینمایی جهان و محلی برای پیش‌نمایش فیلم‌های جدید از تمامی ژانرهای فیلم از جمله مستند به‌شمار می‌آی د. كن در سال 1946 ارزيابي شد. این رویداد هر ساله معمولاً در ماه مه در جشنواره‌ها و کنگره‌ها برگزار می‌شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا