اخبار روز سینما

دانلود رایگان فصل اول سریال The Last of Us بدون سانسور

طرفداران بازی آخرین بازمانده از ما به شدت دنبال دانلود رایگان فصل اول سریال The Last of Us بدون سانسور هستند. با مام بمانید.

بیشتر بخوانید:

عوامل در یک نگاه

  • تاریخ پخش: 15 ساعت
  • شبکه: اچبیاو
  • ژانر: ماجرا، ترسناک و اکشن
  • خالق: نیل دراکمن و کریگ مازین
  • تعداد قسمت ها: ۱۰ (فصل اول)

دانلود فصل اول سریال The Last of Us

دانلود فصل اول سریال آخرین بازمانده از ما

آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) یک سریال در ژانر اکشن، ماجراجویی و سازندگی «کریگ مازن» سازنده سریال (Chernobyl) و «نیل دراکمن دراکمن دراکمن دراکمن بازی سازنده بازی آخرین دراکمن دراکمن دراکمن دراکمن دراکمن سریال این سریال محصولی از اچ‌بی‌او است و از روی بازی ای به همین نام اقتباس شده است. این سریال جوئل و الی را روایت می‌کند، جوئل مأموریت دارد تا را سرتاسر آمریکا اسکورت کند آن را به غرب آمریکا می‌برد، آن را در این سفر سفر با چالش‌های بسیاری به رو می‌کند.

(دانلود سریال The Last of Us با زیرنویس فارسی چسبیده از کانال تلگرامی پی ام آپلود)

دانلود فصل 1 سریال The Last of Us

دانلود رایگان فصل اول سریال The Last of Us بدون سانسور
دانلود فصل 1 سریال The Last of Us

اگر به بازی‌های ویدیویی علاقه داشته باشید، حتماً به نام The Last of Us را شنیده‌اید. حتی اگر این مجموعه را بازی نکرده باشید، بدون شک اطلاعاتی درباره آن می‌دانید. این بازی به قدری موفق شد که بالاخره تصمیم HBO سریال تلویزیونی با اقتباس از آن را گرفت.

موضوعی که بسیار حائز مهم است، احتمالاً وجود دارد از داستان بسته الحاقی باز The of Usiyaz The Last of Us: Left Behind در سریال و تعداد زیادی از اطلاعات انتشار یافته باور که شاهد داستان این الحاقی، بیش از داستان نسخه سری بازی د لست آف آس در سریال تصور بود. اگر الحاقی الحاقی The last of us: Left Behind را تجربه کرده است، می‌دانید که داستان این داستان بر سر داستان شخصیت الی پیش اتفاق می‌افتد نسخه اول بازی بازی می‌کند دارد دارد دارد، می‌ دارد دارد

دانلود فصل اول سریال آخرین بازمانده از ما

دانلود فصل 1 سریال The Last of Us, دانلود فصل اول سریال آخرین بازمانده از ما
دانلود فصل اول سریال The Last of Us

فیلمبرداری این به دلیل همه‌گیری تصمیم‌گیری یک دیرتر از زمان برنامه‌ریزی در تاریخ ۱۲ جولای سال ۲۰۲۱ شهر «کلگری» واقع در کانادا کانادا »آغاز شد. فیلمبرداری اصلی این سریال در ۱۰ جولای سال ۲۰۲۲ به پایان رسید.

گفته می شود که این سریال بزرگترین سریال تلویزیونی در تاریخ کانادا به حساب می آید همچنین این سریال اولین اقتباسی تلویزیونی اچ‌بی‌او می‌باشد که بر اساس یک بازشد .

دانلود فصل اول سریال The Last of Us از کانال تلگرامی پی ام آپلود

به محض فصل اول سریال آخرین بازمانده از فایل ها به شکل رایگان بدون سانسور و زیرنویس فارسی چسبیده کانال تلگرامی پی ام آپلود آپلود می‌شوند.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا