اخبار روز سینما

خوش گذرانی هانده ارچل در تعطیلات تابستانی

تصاویری از خداحافظی هانده ارچل با تابستان و شوخی هانده ارچل با شوهر خواهرش را در ادامه ببینید. او تعطیلاتش را با خانواده خواهرش غمزه اسپری کرده بود.

هانده ارچل یکی از پرطرفدارترین بازیگران زن زیبای ترک است. بررسی در شماره بهترین سریال های ترکی درخشیده است. ز جمله بهترین فیلم ها و سریال های هانده ارچل می‌ به: «تو در خانه‌ام را بزن»، «دختران آفتاب» که یکی از بهترین سریال های ترکی مدرسهای است و سریال «حلقه» اشاره کرد. ژست شیطنت آمیز هانده ارچل با شوهر خواهرش را در ادامه تماشا کنید.

استایل جدید هانده در تابستان

استایل جدید هانده در تابستان

هنوز خبری مبنی بر حضور هانده ارچل در سریال های تابستانی منتشر نشده است. در میان بازیگران سریالهایی که قرار است در فصل تابستان پخش شوند، اسم هانده مشاهده کنید. اما احتمال همکاری او و بوراک دنیز در فصل جدید است.

شوخی هانده ارچل با شوهر خواهرش

خداحافظی هانده ارچل با تابستان

خداحافظی هانده ارچل با تابستان
تعطیلات تابستانی هانده ارچل

خواهر هانده، غمزه ارچل با اینفلوئنسری به نام جانر یلدیریم ازدواج کرده است. آیلین ماوی یلدیریم سه ساله نیز حاصل این ازدواج است. روابط این دو خواهر که مادر خود را بر اثر سرطان از دست دادند، بسیار نزدیک است. هانده ارچل و شوهر خواهرش هم دوستان خوبی هستند.

شوخی هانده ارچل با شوهر خواهرش
شوخی هانده ارچل با شوهر خواهرش

گزارش خبری که این روزها از هانده ارچل شنیده شده است، بیماری سرطان خواهرزاده ست. نام او ماوی است و دختر غمزه ارچل، خواهر هانده است. آیلین ماوی، دختر 2.5 ساله غمزه.

هانده ارچل که روزهای سختی را پشت سر می‌گذارند، سکوت خود را در وضعیت سلامتی سلامتی ش شکست. هانده ارچل که با عجله رستورانی را ترک می کرد با خبرنگاران رو به رو شد و براخل سوال در روند درمان ماوی پاسخ داد:

همه چیز خوب پیش میره، انشالله بهتر از این هم پیش بره. ممنون از سوالاتتون.. اما الان زمان مناسبی نیست. قول میدم در یک فرصت مناسب توضیحات لازم برای ارائه بدم.

ژست شیطنت آمیز هانده ارچل با شوهر خواهرش

ژست شیطنت آمیز هانده ارچل با شوهر خواهرش
ژست شیطنت آمیز هانده ارچل با شوهر خواهرش

بیشتر بخوانید:

سوالات متداول

عکس عروسی هانده ارچل و همسر واقعیش رو از کجا ببینم؟

چنین امکانی نیست، چون هانده هنوز ازدواج نکرده است!

هانده ارچل به انگلیسی یا ترکی چطوری نوشته میشه؟

هانده ارچل

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا