اخبار روز سینما

خواننده مشهور برای اولین بار از رابطه خود با افراد مشهور رونمایی کرد

خاطرات بریتنی بسیاری از ستارگان و سلبریتی ها را به خاطر افشاگری در مورد روابط او ناراحت کرده است.

به گزارش روزیاتو، برخی از ستارگان هالیوود و دنیای موسیقی نگران هستند که بیوگرافی بریتنی اسپیرز رابطه عاشقانه کوتاه مدت او با خواننده مشهور را فاش کند. همین نگرانی های حقوقی باعث تاخیر در انتشار خاطرات او شده است.

وکلای افرادی که می‌گفتند نگران خاطرات ستاره هستند، که در میان ادعاهای شگفت‌انگیز نگرانی‌های حقوقی را مطرح کردند، نامه‌هایی به ناشر کتاب ارسال کردند که در نهایت منجر به توقف انتشار آن شد.

ناشر Simon & Schuster با دریافت نامه‌هایی مبنی بر ابراز نگرانی از وکلای این ستاره‌ها، اکنون در حال مشورت با تیم حقوقی خود است.

به دلیل موج ناگهانی اقدامات قانونی، کتاب خاطرات بریتنی به حالت تعلیق درآمد. و قرار است خاطرات جنجالی و جنجالی او تا پایان سال در دسترس عموم قرار گیرد.

سان گزارش داد که یک منبع گفته است که بریتنی در این کتاب “به طرز وحشیانه ای صادق است”. که باعث “نگرانی و اضطراب” “بسیاری از ستاره های مشهور” شده است.

هنوز مشخص نیست این افراد مشهور چه کسانی هستند.

این منبع به روزنامه گفت: «نامه‌های قانونی محکمی از سوی افرادی که بریتنی را می‌شناسند و از نوشته‌های او وحشت کرده‌اند به سردبیر ارسال شده است.

وی افزود: در حال حاضر حرکت خاصی صورت نگرفته و نگرانی هایی در مورد زمان انتشار آن وجود دارد.

خاطرات بریتنی همچنین به سرپرستی پدرش می پردازد که در سال 2008 پس از مواجه شدن او با یک بحران بهداشت روانی عمومی آغاز شد.

پدر این خواننده به مدت 13 سال امور شخصی و مالی او را کنترل می کرد. دوره او در نوامبر 2021 به پایان رسید.

کتاب او نیز درباره ازدواجش با سام اصغری و بسیاری موضوعات دیگر است. که برای اولین بار در ملاء عام به آن اشاره می کند.

منبعی که در بالا به آن اشاره شد، محتوای برخی از بخش‌های کتاب را فاش کرد و گفت: افراد زیادی در کتاب قربانی شده‌اند، روابط گذشته‌ای وجود دارد که برخی از آنها برای اولین بار فاش می‌شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا