اخبار روز سینما

خواندن روزانه تاروت تاروت فردا چهارشنبه 5 اردیبهشت ماه 1403 را اینجا بخوانید


به گزارش شامان هابر: تاروت خوانی بر اساس اعتقاد به قدرت نمادها و قدرت تفاسیر آنها در پیش بینی آینده است. در فال تاروت، فردی که می خواهد فال بگیرد، کارت های تاروت را با توجه به ترکیب و موقعیت آنها به طور تصادفی انتخاب می کند. تفسیر سوال یا مشکل مورد نظر پیدا می شود. هر کارت تاروت نشان دهنده نمادها، عناصر و مفاهیم خاصی است که می تواند با آینده و موضوعات مختلف با توجه به تفسیر و دانش فردی مرتبط باشد. نظرات و پیش بینی ها بر اساس تفسیر شخصی و دانش فردی است. هر فالگیر با توجه به تجربه و دانش خود می تواند تفسیر خود را انجام دهد. تاروت خوانی فردا چهارشنبه پنجم. اردیبهشت ماه 1403 را اینجا بخوانید.

متولد شدن فروردین

کارت تاروت: کارت شوالیه جام ها

آوریل، ماهی، چه چیزی امروز به شما انگیزه می دهد؟ آیا از هر هوی و هوسی که فکرش را بکنید پیروی می کنید یا واقعاً ابتدا با احساسات خود ارتباط برقرار می کنید؟ شما ممکن است تکانشی باشید، به این معنی که ممکن است قبل از جستجوی چیزی به این فکر نکنید که چرا می خواهید. مطمئن شوید که از قلب خود پیروی می کنید.

متولد شدن اردیبهشت ماه

کارت تاروت: کارت شش سکه

اردیبهشت ماه امروز سخاوتمندتر باش، ماهی ها. با یکی از دوستان پول قرض بگیرید؛ یا چیزی خوب برای خانواده خود بدهید یا بخرید. اگر پول اضافی دارید، چرا آن ثروت را در اطراف پخش نمی کنید؟ وقتی در زندگی موفق می شوید، با کمک به دیگران برای رسیدن به سطح شما، کارمای خود را نیز افزایش می دهید. همچنین پس از انجام کاری خوب برای کسی احساس بهتری خواهید داشت.

متولد شدن خرداد

کارت تاروت: کارت هفت فنجان

خرداد ماهی های عزیز، چه می خواهید؟ من فقط در مورد امروز صحبت نمی کنم، من در مورد زندگی به طور کلی در کوتاه مدت و بلند مدت صحبت می کنم. در حالی که نیازی نیست در حال حاضر همه چیز را بفهمید، این روز می تواند روز خوبی باشد تا عمیقاً در خواسته های خود کاوش کنید و بفهمید که می خواهید زندگی خود چگونه پیشرفت کند. شما تمام قدرت دنیا را دارید که این اتفاق بیفتد.

متولد شدن تیر

کارت تاروت: کارت پنج فنجان

جولای، اشکالی ندارد که ناامید شوید. احساسات خود را برای راحتی دیگران پنهان نکنید. اگر امروز نیاز دارید که نظر خود را بگویید، پس باید. دنیا فقط به این دلیل به پایان نمی رسد که مجبور شدی حرفی بزنی که ممکن است کسی را ناراحت کند.

متولد شدن مرداد

کارت تاروت: کارت هیروفانت

مرداد ماهی ها، اجازه ندهید نفوذ دیگران شما را به انجام کاری سوق دهد که با کسی که هستید یا آنچه می خواهید مطابقت ندارد. در حالی که گاهی اوقات تحریک شدن در خارج از منطقه راحتی چیز خوبی است، امروز یکی نه از آن زمان ها به اسلحه خود بچسبید و همچنان خودتان باشید.

متولد شدن شهریور

کارت تاروت: کارت سه فنجان

شهریور ماهی ها زمان خوبی برای معاشرت با دوستان است. ممکن است با خود فکر کنید: «سه شنبه؟ خیلی تصادفی.» از هم پاشیدن برنامه‌های روزمره‌تان می‌تواند سخت باشد، اما ارزشش را دارد. با افراد مورد علاقه‌تان در ساعات اجتماعی خود به خود ملاقات کنید و برای آخر هفته سرحال باشید.

متولد شدن مهر

کارت تاروت: کارت شیطان

مهرماه عزیز، شما نمی توانید همیشه 100% خوب باشید. بالاخره چه کسی «خوب» را تعریف می کند؟ شاید بخواهید چیز اشتباهی بخورید، چیز نادرستی بنوشید یا تمام شب را با اشتیاق خود بیدار بمانید حتی اگر فردا مجبور به کار شوید. امروز چند چیز «بد» انتخاب کنید تا زمانی که شیطان روی شانه شما را به سوی نابودی بکشاند.

متولد شدن آبان

کارت تاروت: Four of Wands

آبان ماهی ها، فقط به این دلیل که امشب در خانه می مانید به این معنی نیست که نمی توانید از آن لذت ببرید. چه دوستانتان را دعوت کنید یا تنها بروید، امروز یک مهمانی کوچک ترتیب دهید. این ممکن است شامل تهیه تنقلات مورد علاقه شما، تماشای فیلم مورد علاقه خود از دوران کودکی یا میزبانی یک مهمانی نقاشی کوچک باشد که در آن آموزش باب راس را دنبال کنید. دنیا صدف شماست

متولد شدن آذر

کارت تاروت: کارت قدرت

آذر ماهی ها، اگر امروز چیزی می خواهید، باید صبور باشید. متأسفانه، این واقعاً قدرت شما نیست. وقتی چیزی را می‌خواهید، دوست ندارید عقب بنشینید و منتظر بمانید تا به سراغتان بیاید. اما چنین چیزهایی در حال حاضر از دست شما خارج است. امروز را بدون فکر کردن صرف کنید. (موفق باشید.)

متولد شدن دی

کارت تاروت: یکی از کارت های جام

دی ماهی های عزیز، شما بیشتر از همیشه به آن شخص خاص در زندگی خود نزدیک می شوید. در حالی که این می تواند به معنای یک رابطه عاشقانه کاملاً جدید باشد، همچنین می تواند نشان دهنده دوستی نزدیکتر با شخصی باشد که قبلاً می شناسید. امروز به آنها بگویید که چقدر برایتان مهم است، حتی اگر یک پیام کوتاه ساده باشد.

متولد شدن بهمن

کارت تاروت: کارت ده شمشیر

بهمن وقتی مشکلی پیش می آید رها کردن سخت است، ماهی عزیز. اما هر چه بیشتر به گذشته بچسبید، آن خاطرات زیبا بیشتر از بین انگشتانتان می لغزد. امروز سعی کنید غم و اندوه و از دست دادن گذشته در این لحظه اتفاق نیفتد. تو هنوز هستی و لیاقت زندگیت را داری.

متولد شدن اسفند

کارت تاروت: Nine of Wands

اسفند ماهی ها، امروز فقط باید زحمت بکشید و سخت کار کنید. مطمئنم امیدوار بودید که به شما بگویند استراحت کنید و کاری انجام ندهید، اما این در کارت ها نیست. امیدوارم هر چه زودتر استراحت کنی، در ضمن فقط باید صبور باشی. همیشه فردا هست


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا