اخبار ورزشی

خواب آشفته پیرزن در شبی پر از کابوس، وضعیت بحرانی یوونتوس

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، شاید هواداران یوونتوس در حال حاضر تلخ ترین روزهای فوتبال را سپری می کنند. روزهای تاریک پیرزن قرار نیست نور و روشنایی ببیند و در شب سه هفته مانده به پایان این فصل سری آ، اوضاع باز هم برای یوونتوس بدتر شد.

شکست در برابر امپولیشاید آخرین دغدغه هواداران یوونتوس پس از بازی امشب تیم آنها باشد. سرنوشت غول یک راز است. بیا دیگه به عنوان پرافتخارترین باشگاه ایتالیا، آنچه در فصل آینده اتفاق خواهد افتاد، در هاله ای از ابهام قرار دارد. اتفاقات تلخ در ماه های اخیر بارها به یوه این اتفاق افتاده است و بحران برای آنها تازگی ندارد.

کسر 10 امتیاز از یوونتوس

دقایقی از شروع رقابت حساس برای یوونتوس و امپولیفدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد 10 امتیاز از این باشگاه کسر می شود. اتهاماتی که 15 نقطه از یوه آنها را پایین بیاورید و سپس برگردانید، حالا و شاید در مهمترین نقطه فصل، گردن خوشحالم و تیمش را به سیاهی و سفیدها چهره به چهره با انگیزه ای نابود شده امپولی آنها را رها کن

دادگاه تجدید نظر فدرال یوونتوس را برای دومین بار در پنج ماه اخیر محکوم کرد. اولین جمله، از ژانویه 2023، شامل کسر 15 امتیاز بود که به طور موقت توسط CONI در آوریل لغو شد. بیانکونری او دوباره به دلیل افزایش غیرواقعی هزینه های نقل و انتقالات برای افزایش سود سرمایه اش مقصر شناخته شده است. جلسه دادگاه تجدید نظر امروز در رم برگزار شد و جوزپه کین، دادستان فدراسیون فوتبال ایتالیا، با ارائه پرونده و پیشنهاد کسر 11 امتیاز از یوونتوس نسبت به 9 امتیازی که در ژانویه 2023 درخواست کرده بود، جنگ سختی را علیه بانوی پیر آغاز کرد. در نهایت، هیئت منصفه تصمیم گرفت که یک مجازات 10 امتیازی برای یوه در نظر گرفتن

با این جریمه امتیاز بیانکونری در سریال بیا دیگه از رتبه 69 به 59 سقوط کرده است و یوونتوس در رتبه دوم جدول سری قرار دارد بیا دیگه به رتبه هفتم سقوط کرده است. اگرچه یوونتوس می تواند درخواست تجدید نظر دیگری ارائه دهد، اما بعید است که موفق شود.

در حکمی که اخیراً صادر شده، آندره بیا دیگه آنلیفابیو پاراتیچیفردریک کروبینی و مائوریسیو آریاوان آنها به عنوان مسئول رسوایی افزایش سرمایه شناخته شدند و پاول ندود. پابلو گاریمبرتیآسیا گرازیولی-ونیر، کیتلین مرده آغوش، دانیلا ماریلونگو و فرانچسکو roncaglio همه از این جنایات تبرئه شدند.

این سومین بار است که دادگاه استیناف فدرال در مورد تخلفات مالی 11 باشگاه رای می دهد. اولین بار در می 2022 بود که در مجموع 11 باشگاه (یوونتوس، ناپولی، جنوا، سمپدوریا، امپولیپارما، پیتزاپرو به صورت مجازی، پیسکارانوارا و که) و 61 مدیر تبرئه شدند.

خواب آشفته پیرزن با شبی پر از کابوس

باخت ناامید کننده به امپولی

یوونتوس با روحیه ضعیف بلافاصله پس از اطلاع از خبر کاهش امتیازات برای نبرد برای تساوی وارد زمین شد. امپولی بازی بیانکونری او چند روز پر تنش را پشت سر گذاشته بود و پس از باخت در نیمه نهایی لیگ اروپا پس از وقت‌های اضافه مقابل سویا، امیدوار بود حداقل با پیروزی به تساوی برسد. امپولی به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برسد.

یوونتوس در اوایل بازی با ضربه سر یک موقعیت عالی داشت آرکادیوش milik به تیر افقی و سپس فدریکو ضربه بزنید آواز خواندن در نهایت توپ را روی دروازه فرستاد. حملات یوه این کار نکرد، بنابراین در عوض، امپولی اشتباها milik دروازه تیم خوشحالم باز کن نیکول موفقیت موفق به زدن یک پنالتی و فرانچسکو شد کاپوتو این گوشه از در است. شازنی ارسال شد.

با وجود نیاز فوری یوه پیروزی برابر امپولیاین تیم تا پایان بازی نتوانست تغییر خاصی در روند بازی ایجاد کند و در نهایت بازی با نتیجه 4-1 به پیروزی رسید. امپولی نهایی شد. امپولی پیش از این، آنها فقط 4 بار یوونتوس را شکست داده بودند، دو بار در این فصل و تحت مدیریت خوشحالم مشخص شده است. یوه او در این فصل پنج گل از این تیم دریافت کرده و تنها یک گل به ثمر رسانده است.

خواب آشفته پیرزن با شبی پر از کابوس

آیا سهمیه لیگ قهرمانان پر شده است؟

حکم روز دوشنبه دادگاه استیناف فدرال، یوونتوس را از جمع چهار تیم برتر لیگ حذف کرد و با 5 امتیاز کمتر از میلان در رده چهارم جدول قرار گرفت. در آنها سلسله بیا دیگه ارسال شد.

برای اینکه تیم یوونتوس فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند، باید در بازی های باقی مانده مقابل میلان پیروز شود و اودینزه برد همچنین باید انتظار داشته باشید که رم و آتالانتا در دو بازی آخر فصل امتیازات را از دست بدهند روسونری همچنین جهنم ورونا شکست نخور

در حال حاضر میلان با 64 امتیاز، سه امتیاز بیشتر از آتالانتا، چهار امتیاز بیشتر از رم و 5 امتیاز بیشتر از یوونتوس در رده چهارم قرار دارد.

دانش آموزان استفانو پیولی در آخرین بازی فصل در سن سرم در برابر جهنم ورونا در ماه اکتبر در سن به میلان خواهم رفت سرم یوونتوس را 2-0 شکست داد، بنابراین اگر یوونتوس یکشنبه با یک گل پیروز شود روسونری می تواند در آخرین بازی فصل باشد ورونا کراوات و اگر امتیاز شما مساوی است با یوهجواز حضور در لیگ قهرمانان اروپا را کسب خواهد کرد.

اگر یوونتوس با اختلاف بیش از دو گل میلان را شکست دهد، روسونری مجبور به پیروزی در برابر ورونا به شرط اینکه به لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند یوه اودینزه شکست

رم در بازی بعدی لیگ خود مقابل فیورنتینا در ورزشگاه فرانچی و سپس اسپاتزیا در خانه شما ملاقات خواهد کرد. بین، جالوروسیا آنها در فینال لیگ اروپا به مصاف سویا خواهند رفت.

آتالانتا در دو بازی آخر فصل، خارج از خانه با اینتر و در خانه با مونزا بازی خواهیم کرد

خواب آشفته پیرزن با شبی پر از کابوس

آلگری و جایگاهی که هیچکس نمی‌خواهد!

موقعیت متزلزل باشگاه یوونتوس و مشکلات مالی در کنار کسر امتیاز و مسائل مختلف دیگر، یوونتوس را از یک تیم فوق العاده ممتاز به یک تیم متوسط ​​تبدیل کرده است. مهم نیست که بانوی پیر در پایان فصل در چه موقعیتی قرار بگیرد، شکی نیست که او این سمت را خواهد پذیرفت. خوشحالم برای هیچ مربی آسان نخواهد بود.

در واقع هواداران یوونتوس نه تنها نمی توانند آرزوی جدایی داشته باشند خوشحالم اما باید آماده باشند تا تیمشان با این مربی در بازی های فصل آینده شرکت کند.

این مربی ایتالیایی پس از تساوی شکست امپولی وی گفت: عجیب است که تصمیم کسر 10 امتیاز قبل از شروع بازی به ما اعلام شد. بهانه نمی آوریم و باید بیشتر تلاش کنیم، هنوز شش امتیاز باقی مانده است که تا پایان فصل می توانیم کسب کنیم. ما می توانیم در مورد خیلی چیزها صحبت کنیم، اما باید سکوت کنیم و شکست را بپذیریم. قبل از مسابقه در رده دوم جدول قرار داشتیم اما بعد از بازی جایگاه ما خیلی پایین تر بود. بازیکنان در هیچ یک از اتفاقات اخیر مقصر نیستند.

وی افزود: در 10 روز آینده شرایط سخت و سورئال را تجربه خواهیم کرد. نمی خواهم توجیه کنم، اما وضعیت ما غیرعادی است. با تمام این اتفاقات تیم من 69 امتیاز گرفت و دوم شد. امیدوارم یک بار برای همیشه به ما بگویند جایگاه واقعی یوونتوس در جدول کجاست تا دیگر نگران آن نباشیم. در حال حاضر نمی دانیم یوونتوس برای چه هدفی بازی می کند، آیا به لیگ اروپا می رسیم یا نه، حتی نمی توانیم با اطمینان بگوییم که یوونتوس می تواند سال آینده برای قهرمانی لیگ بجنگد؟ رها کردن یوه در این شرایط، بزدل خواهد بود. فعلا فقط باید سکوت کنیم.

خوشحالم وی تصریح کرد: اگر دوم باشید بازی برای شما معنای دیگری دارد اما هر بار که سرمان را برمی گردانیم می بینیم که به رده های پایینی سقوط کرده ایم. بازیکنان در تمرین دیروز خیلی بی انگیزه بودند و به همین دلیل من خیلی نگران بازی امشب بودم. بازیکنان من ربات نیستند. ما باید به این داستان ها پایان دهیم و در مورد وضعیت خود تصمیم نهایی بگیریم. این سردرگمی ها بی احترامی به افرادی است که در این باشگاه کار می کنند. واقعاً باورنکردنی است، بس کن، کارمان تمام شد!

سرمربی یوونتوس در پایان سخنان خود یادآور شد: یوونتوس همیشه در شرایط سختی قرار گرفته است. باید آرامش خود را حفظ کنیم و برای شروع دوباره فصل آینده آماده شویم. ما باید آنقدر قوی شویم که هیچ چیز نتواند ما را زمین بزند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا