اخبار روز سینما

خلاصه داستان فیلم غریب ویژه اکران نوروز 1402

غریب یکی از های ویژه اکران نوروز 1402 به کارگردانی لطیفی لطیفی و تهیه‌کنندگی حامد عنقا. خلاصه داستان فیلم غریب را در ادامه بخوانید.

خلاصه داستان فیلم غریب

غریب درباره محمد بروجردی می‌باشد که در چهل و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم . این فیلم زندگی و شیوه فرماندهی محمد بروجردی که برای ایجاد اتحاد غرب کشور ایران روایت می‌کند. بابک حمیدیان، پورعابدینی، هژیرسام احمدی، رحیم، حسام محمودی، احمدی و فرهاد قائمیان از بازیگران این فیلم هستند.

محمدحسین لطیفی تا کنون در کنار سریال‌هایی که تولید می‌کنند، را نیز در سینما دارند اما هنوز که هنوز محبوب‌ترین و بهترین فیلم در سینما هستند «روز سوم سوم سوم سوم سوم سوم سوم سوم سوم روز روز بهترین و و این فیلم روزهای مقاومت مردم خرمشهر در سال ۵۹ به تصویر می‌کشید و جزوه به یاد ماندنی ژانر دفاع مقدس است.

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی بازیگران فیلم سینمایی غریب

اسامی فیلمهای اکران نوروز 1402

ساعت پخش و تکرار سریال های ماه رمضان 1402

موضوع فیلم سینمایی غریب

موضوع فیلم سینمایی غریب

غریب شمایلی از وقایع کردستان در سالهای 58 و 59 است. که آغاز مسیری برای تبدیل شهید محمد بروجردی به مسیح کردستان شد. فیلم غریب از دوران فرماندهی شهید محمد بروجردی را منطقه غرب به تصویر می‌کشد حامد حامد فیلمنامه آن را با استفاده از کتاب کتاب «محمد ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ مسیح کردستان» اثر نصرت‌الله محمودزاده نوشته است.

برنامه ها و سریال های نوروزی سال 1402 + [زمان پخش و تکرار]

غریب بازگشت لطیفی به سینمای دفاع مقدس را رقم زد بابک حمیدیان نقش بروجردی نیز به واسطه این، بار بازی در نقش یک شهید را را تجربه تجربه.

  • بازیگران:
    • بابک حمیدیان، احمدی، پردیس پورعابدینی، رحیم نوروزی فرهاد فرهاد قائمیان جعفر دهقان، احمدی، حسام محمودی، سامیه لک لک سامیه لک سامیه لک
  • کارگردان:
    • محمدحسین لطیفی

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا