اخبار روز سینما

آیا خبر پایان ازدواج «جنیفر لوپز» و «بن افلک» واقعی است؟!

در بحبوحه جنجال بن افلک و جنیفر لوپز، این بازیگر مشهور از همسر خواننده خود درخواست جدایی موقت می کند!

به گزارش پی ام آپ- آیا ازدواج عاشقانه جنیفر لوپز 53 ساله و بن افلک 50 ساله به دلیل دعوا و جنجال به زودی به پایان می رسد؟!!

به گزارش پی ام آپ، بن افلک بازیگر مشهور هالیوودی از جنیفر لوپز خواسته است تا در میان مشکلات ازدواجشان به او فضا و جدایی کوتاه مدتی بدهد.

به نظر می رسد رابطه احساسی این خواننده و این بازیگر پس از گذشت بیش از بیست سال از اولین تلاش برای یک زوج، دوباره محکوم به شکسته شدن است.

بن افلک از دستورات همیشگی همسرش جنیفر لوپز خسته شده است. شایعاتی مبنی بر جدایی این زوج به دلیل کنترل بودن این خواننده. این زوج اخیرا بارها در حال مشاجره دیده شده اند.

یک منبع نزدیک به بن افلک در مصاحبه ای اعلام کرده است که او خسته است و فقط باید فضای خود را داشته باشد زیرا مدیریت خانواده و کار برای او خیلی زیاد شده است.

بن افلک از همسر کنترل کننده خود خسته شده است!

این منبع همچنین گفت: بن مدت هاست که یک سرباز واقعی در مقابل دستورات جنیفر لوپز بوده است، با این حال به جایی رسیده است که به فضا و خلوت نیاز دارد، او خسته است و در نهایت در مقابل جنیفر لوپز می ایستد.

جنیفر لوپز حتی به تنهایی و بدون همسرش در مراسم مد گالا شرکت کرد.

یک منبع نزدیک به این زوج فاش کرد که جنیفر لوپز تلاش زیادی کرد تا بن افلک را متقاعد کند تا در این مراسم شرکت کند، اما این بازیگر راضی نشد.

این منبع همچنین افزود جنیفر لوپز روی فرش قرمز مراسم احساس تنهایی و خجالت می کرد.

البته این منبع با دفاع از نیاز افلک به تنهایی گفت که این بازیگر به همسرش تاکید کرده که این آغاز پایان رابطه آنها نخواهد بود.

“بن به فضا نیاز دارد و خود را در محیطی قرار نمی دهد که به او صدمه بزند. او قسم می خورد که این به معنای پایان ازدواج آنها نیست، اما او به زمان تنهایی نیاز دارد.

بن افلک می خواهد ازدواجش دوام بیاورد. با این حال، نه در شرایطی که او یا همسرش مدام مورد آزار و اذیت قرار گیرند. جنیفر لوپز احتیاج دارد تا این خواسته همسرش را پردازش کند و با آن کنار بیاید. این یک چالش جهنمی برای او خواهد بود.»

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا