اخبار روز سینما

خشم طرفداران تیلور سوییفت از توییت جنجالی ایلان ماسک [جزئیات]

توییت جنجالی ایلان ماسک به تازگی باعث برانگیخته شدن خشم طرفداران تیلور سوییفت از ایلان ماسک نوشته شده است و در ادامه می‌توانید از جزئیات آن با خبر شوید.

ایلان ماسک مالک شبکه اجتماعی توییتر با انتشار چند توییت غیرعادی باعث شد خشمگین شدن سوییفتی‌ها از ایلان ماسک شد. مدیر عامل و توییتر همزمان با آغاز دوره‌های دوره‌ها، دوره‌ها، دوره‌ها، دوره‌ها، دوره‌ها، دوره‌ها و دوره‌ها

خشم طرفداران تیلور سوییفت

ماسک به بیلی مارکوس، بنیان‌گذار دوج‌کوین واکنش نشان می‌دهد که گفته بود: «تیلور سوییفت عالی، اما اگر مخالف نیستید که از اینترنت بیرون بیفتد، می‌بینید».

ماسک پاسخ داد: “مهارت رزونانس لیمبیک او استثنائی است.”. “رزونانس رزوانس” مفهومی مفهومی است برای تقسیم یک فرد برای تقسیم کردن اطلاعاتی که از سیستم لیمبیک مغز نشأت می‌گیرد.

ماسک علاوه بر این مستقیم به توییتی از صفحه رسمی سوییفت با ایموجی سیگار واکناف نش. این میلیاردر در دیگری به یک کاربر به نام “تسلاکونومیکس” پاسخ داده است آیا ماسک سوئیف سوئیف جذابی خواهد بود یا نه. ماسک به این توییت هم با ایموجی به گریه افتاد از خنده پاسخ داد.

خشمگین شدن سوییفتی‌ها از ایلان ماسک

عصبانیت طرفداران تیلور سوییفت

هواداران سوئیفت این را نپسندیدند و نوشتند: «از او فاصله بگیر و بهتر است سوئیفت را را رها کنی». هوادار می‌نویسد: «نمی‌دانم مهارت رزونانس چه اما به محض اینکه متوجه شدم یعنی تقویتش».

کنسرت-روها از اولین شب برگزاری «تور دوره‌ها» به‌شدت ستایش کرده‌اند. سوئیفت در اجرای سه ساعت و ۱۵ دقیقه ۴۴ ترانه اجرا می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا