اخبار روز

با ۲میلیارد تومان در چه منطقه ای از تهران میتوان خانه خرید؟

به گزارش پی ام آپ، با بودجه ای معادل دو میلیارد تومان می توان خانه ای به متراژ 57 متر با ساخت 10 ساله و اتاق، پارکینگ، آسانسور و انباری در محله مولوی خریداری کرد.

هنوز هم می توان انتظار خرید خانه با بودجه دو میلیارد تومانی در تهران داشت اما باید برخی شرایط و کمبود امکانات را نیز در نظر گرفت.

سطح اکثر فایل های پیش بینی شده در سکوهای معاملاتی با بودجه دو میلیارد تومانی بین 35 تا 60 مترمربع است و نوساز نیستند. چنین موقعیت مکانی این خانه ها اغلب در بافت های قدیمی و یا دور از مرکز تهران است.

برخی از این آپارتمان ها قابلیت اخذ وام و رهن را دارند که پس از تماس با فروشنده قابل استعلام می باشد.

با بودجه ای معادل دو میلیارد تومان می تواند خانه ای به متراژ 57 متر در محله مولوی در 10 سال ساخت یک اتاق، پارکینگ، آسانسور و انباری بخرد.

واحد دیگری در شرق تهران و در محله قدیمی شمیران نو به مساحت 62 متر مربع و عمر مفید 12 سال به مبلغ دو میلیارد تومان پیشنهاد شده است.

در محله امیریه یک واحد به طول 46 متر در مدت 19 سال ساخته شد و در محله نازی آباد یک آپارتمان به متراژ 41 متر مربع و با عمر مفید 15 سال به این مبلغ به فروش می رسد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا