اخبار ورزشی

مهاجم نساجی با صفر گل و تنها 1 پاس گل از تیم جدا شد!

به گزارش خبرنگار پی ام آپ آداما نیانه، مهاجم آفریقایی که در آغاز فصل بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور برای پوشش ضعف در خط حمله، پس از برگزاری جلسه ای با مالک و مدیریت این باشگاه به صورت قرضی به نساجی سپرده شد. ، حساب مالی خود را درست کرد و از این تیم جدا شد.

این مهاجم مالی در فصل 22 هرگز نتوانست جایگاه ثابتی در ترکیب اصلی نساجی به دست بیاورد و با صفر گل زده در لیگ برتر، رکورد بسیار ضعیفی از خود به جای گذاشت تا پس از یک فصل فعالیت در لیگ برتر به خانه رفت. بازگشت لیگ ایران به نظر می رسد رضا حدادیان به عنوان مالک باشگاه نساجی به دنبال ایجاد تغییرات بزرگ برای کسب نتیجه در لیگ بیست و سوم و رقابت های آسیایی است.

آداما نیان تنها بازیکن خارجی نساجی مازندران در فصل 22 بود. مهاجم مالی که 23 بار فرصت بازی داشت اما یک پاس گل بیشتر نداد. این در حالی است که نساجی از نبود یک مهاجم تمام کننده رنج می برد و می توانست به جای هزینه های کلان خرید خارجی یا داخلی درست تری انجام دهد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا