اخبار ورزشی

خداحافظی تلخ بازیکن استقلال در دربی

مهاجم نیمکت نشین آبی ها یکی از جدایی های قطعی این تیم در فصل تابستان خواهد بود.

آرمان رمضانی هیچ وقت بازیکن 90 دقیقه ای استقلال نبوده است. این بازیکن اما در فصول گذشته که فرهاد هدایت استقلال را برعهده داشت، ستاره تعویضی این تیم بود. قرارداد آرمان با استقلال تمدید شد چون گل های حیاتی به ثمر رسانده بود، اما زمان های فصل بیست و دوم مطابق میل مراد نبود و این بازیکن حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم نتوانست به موفقیت دست پیدا کند، بنابراین بعید به نظر می رسد که او بازی کند. برای فصل بعد او در لیست ساپینتو یا مربی دیگری جای دارد و جزو خروجی های استقلال است. آمار نشان می دهد که ساپینتو اصلاً مانند فرهاد به رمضانی اعتقادی ندارد.

رمضانی در سه بازی اخیر استقلال در لیگ برتر تنها یک دقیقه به میدان رفت که خود گویای این موضوع است. بعید است ساپینتو حتی به عنوان بازیکن تعویضی در دربی از رمضانی استفاده کند و با فینال جام حذفی و مشخص شدن عنوان قهرمانی این جام، به نظر می رسد پرونده رمضانی برای همیشه در استقلال بسته شود. آرمان خودش هم می‌داند که در استقلال چه شرایطی دارد و به همین دلیل اخیراً یک استوری در اینترنت منتشر کرده است که نشان می‌دهد چقدر از بازی نکردنش ناراحت است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا