اخبار ورزشی

آیا ساپینتو از استقلال می رود؟خبری مهم برای آبی ها

برخلاف شایعاتی که درباره پایان قرارداد ریکاردو ساپینتو شنیده می شد، رئیس اجرایی استقلال از حضور وکیل ساپینتو در ایران برای تمدید قرارداد خبر داد.

بحث ها و گمانه زنی ها در مورد آینده ریکاردو ساپینتو در روزهای اخیر بارها مطرح شده است. سوالی که حتی منجر به نشست خبری سرمربی پرتغالی شد و مطمئن شد که همه چیز در اختیار سرپرست باشگاه است.

کریمی پس از پیروزی مقابل نساجی از حضور وکیل این مربی در ایران برای بررسی تمدید قرارداد سرمربی پرتغالی خبر داد. موضوعی که ساپینتو نسبت به آن اظهار بی اطلاعی کرد و گفت در این مدت تمرکزش روی بازی با نساجی بوده و بعد از این ملاقات با وکیلش صحبت خواهد کرد.

حالا مدیرعامل موقت استقلال از تلاش خود برای حفظ ساپینتو خبر داده است. حجت کریمی در این خصوص گفت: همانطور که قبلا اعلام کردم پس از دیدار یک ساعته با ساپینتو تقریبا به یک نقطه مشترک رسیدیم که مشکلی برای ادامه همکاری وجود ندارد و به همین دلیل در امارات هستم.

وی ادامه داد: قرار است تا چند روز آینده وکیل وی برای نهایی شدن تمدید قرارداد به ایران بیاید. از سبک فوتبال استقلال راضی هستیم، هرچند دوست داشتیم این تیم قهرمان لیگ برتر شود، اما همه دیدند که یک سری مشکلات داوری چقدر روی استقلال تاثیر گذاشته است. با این حال ما منتظریم تا این اتفاق بیفتد.

به نظر می رسد ساپینتو برای تمدید قراردادش یک سری شرایط دارد که باید توسط مدیران استقلال بررسی شود. سرمربی پرتغالی اعلام کرد کریمی مدت هاست که می داند برای آینده چه فکری می کند و نه تنها از پول صحبت می کند، بلکه از خیلی چیزهایی که برای آینده استقلال مفید است صحبت می کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا