اخبار روز سینما

خبر شوکه کننده از حکم جدید برای جعفر پناهی [+جزئیات]

حکم جدید برای جعفر پناهی. جدید ترین حکم جعفر پناهی باعث شد که زیاد شد. آقای کارگردان بعد از 14 سال رفع ممنوع الخروجی شد که خیلی را متعجب کرد.

جعفر پناهی کارگردان ایرانی که می توان به برخی از اثارهای وی مانند بادکنک سفید و آینه اشاره کرد پس از 14 سال رفع ممنوع الخروجی شد.

حکم جدید برای جعفر پناهی

جعفر پناهی کارگردان فیلم‌هایی چون بادکنک سفید، آینه، آفساید، طلای سرخ، ای ن فیلم نیست، تاکسیسه رخ و خرس نیست با حکم قضایی رفع ممنوع الخروجی و از این پس می‌توان از کشور خارج شود.

طاهره سعیدی همسر جعفر پناهی در صفحه اینستاگرامش خبر رفع ممنوع الخروجی جعفر پناهی بعد از ۱۴ سال داد:

پس از چهارده سال ممنوع الخروجی جعفر لغو شد و بالاخره برای چند روز هم که شده با ه م به سفر می‌رویم.

ممنوع‌الخروجی جعفر پناهی از سال 88 آغاز شد و غیبت او در فستیوال‌ها و جشنواره‌هایی بود که فیلم‌هایش در آن پخش می‌شد همیشه خبرساز بود.

حکم جعفر پناهی

جعفر پناهی 62 ساله متولد میانه در آذربایجان شرقی در تاریخ 20 تیر 1339 است. وی فارغ التحصیل التحصیل کارگردانی از دانشکده صدا و سیما است و در کنار کارگردانی فیلم نامه نویسی را نیز انجام می دهد.

وی بعد از بازیگری و دستیاری عباس کیارستمی در فیلم زیر درختان زیتون در سال 1373 تصمیم به ساخت اولین فیلم خود گرفت. او فیلم بادکنک سفید را به نویسندگی عباس کیارستمی سال 1373 برای شبکه دو ساخت.

او در سال 88 به 6 سال حبس تعزیری، 20 سال محرومیت از فیلمسازی و فیلمنامه نویسی، 20 سال م حکومیت از سفر به خارج و 20 سال ممنوعیت مصاحبه با رسانه های داخلی و خارجی است.

جعفر پناهی با طاهره سعیدی ازدواج کرد و صاحب دو فرزند دختر بنام پناه و سولماز می باشد که هر دو خارج از کشور زندگی می کنند.

بیشتر بخوانید

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا