اخبار روز

خبر خوب در مورد بهره وام مسکن/جزئیات

به گزارش پی ام آپ، مهرداد بذرپاش با یادآوری اینکه تسهیلات 550 میلیون تومانی در نهضت ملی مسکن تصویب و ابلاغ شد، اظهار کرد: هدف بعدی ما کاهش نرخ سود و پلکانی آن است که اکنون مورد پذیرش بانک قرار گرفته است. اما هنوز ناکافی است و باید نرخ را کاهش دهیم.

وی ادامه داد: در مقوله بافت فرسوده نیز همین میزان در نظر گرفته شده است، اما تلاش می کنیم از محل منابع موجود، سرمایه صندوق ملی مسکن را افزایش دهیم تا پشتوانه ای برای یارانه دادن به سود تسهیلات بافت فرسوده شود.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: در حوزه مسکن روستایی نیز این کار را انجام داده ایم.

16اسفند سال گذشته وزیر راه و شهرسازی در حاشیه بهره برداری 2200 مسکن مهر شهر جدید هشتگرد درباره افزایش قیمت نهضت ملی مسکن گفت: در حال حل مشکل افزایش قیمت هستیم. واحدهای نهضت ملی مسکن با روش های دیگر تا کاهش مردم

بذرپاش یادآور شد: نرخ سود تسهیلات نهضت ملی مسکن 23 درصد است که با تاکید رئیس جمهور بر بالا بودن آن کاهش می یابد.

وزیر راه و شهرسازی گفت: 2 روز پیش (16اسفند 1401) جلسه ای در شورای پول و اعتبار تشکیل شد که وزارت راه و شهرسازی برنامه خود را در خصوص نرخ سود تسهیلات ارائه کرد. کاهش آنها .

بذرپاش با بیان اینکه منتظر نظر کمیته مربوطه در خصوص سود تاسیسات هستیم، تاکید کرد: تا پایان سال کاهش نرخ سود تاسیسات نهضت ملی مسکن نهایی می شود.

وزیر راه و شهرسازی افزود: در قیمت نهایی برای متقاضیان با درآمد اولیه مشکلاتی ایجاد شده است و راهکارهایی برای کاهش قیمت نهایی برای متقاضیانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند در نظر گرفته ایم.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا