اخبار روز

خبر خوب برای آموزش و پرورش! /توسعه آموزش و پرورش در کشور به منظور رسیدن به اهداف توسعه ای!

به گفته پی ام آپ، رئیس سازمان برنامه و بودجه این کشور اعلام کرد که رتبه بندی معلمان انجام شده و مشکل دیگری وجود ندارد زمین وی گفت: مسیر توسعه کشور یکی از تحصیلات است.

داود منظور در تصحیح مقررات احراز صلاحیت معلمان که نیاز به منابع جدید دارد، افزود: تا جایی که اطلاع دارم کار احراز صلاحیت به پایان رسیده و پرداختی های مربوط به صلاحیت معلمان در سال گذشته با پرداخت این ارقام بالغ بر 48 میلیارد تومان بوده و در حال حاضر در رتبه بندی معلمان، هیچ مشکلی روی زمین نداریم.

قائم مقام رئيس جمهور در مورد اعتراض برخی معلمان به آیین نامه و اجرا قانون صلاحیت گفت: این اعتراضات طبیعی است زیرا نظام آموزشی دستورالعمل دارد و طبقه بندی ها بر اساس آن صورت می گیرد اما افراد می توانند به رتبه خود اعتراض داشته باشند.

وی ادامه داد: در حوزه آموزشی نیز باید تلاش کنیم تا کیفیت آموزش در مدارس دولتی را ارتقا دهیم و با توجه به اینکه با اجرای احکام صلاحیت معلمان انگیزه بیشتری در معلمان ایجاد شده است، استانداردسازی های جدیدی را که در آن وجود دارد امتحان خواهیم کرد. تحصیلات. بله بیایید مشکلات معلمان و مدارس را حل کنیم.

وی تصریح کرد: رویکرد ما بهره وری منابع است. دولت صرف آموزش برای نتایج بهتر؛ پول آنچه صرف تعلیم و تربیت می شود بیش از همه دستگاه هاست و تلاش می کنیم با تجهیز بهتر مدارس، سطح کیفی آموزش را در سال های برنامه توسعه ارتقا دهیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه ال پایس افزود: نکته مهم این است که بخشی از بدهی هایی که در گذشته وجود داشته در قانون تسویه شود. بودجه برای جبران بدهی ها منابعی پیش بینی شده است که البته برخی از این بدهی ها حسابرسی نشده است و حسابداران مربوطه باید ارقام مربوطه را تایید کنند.

منظور افزود: بخشی از بدهی های آموزشی به معلمان به ویژه اصلاح اوراق و کلاس های فوق برنامه سال گذشته در ایام کرونا حدود 500 میلیارد تومان تسویه شد و یک میلیون تومان نیز هدیه روز معلم پرداخت شد. با توجه به حضور حدود یک میلیون نفر به همین میزان است معلم و کارمند در آموزش و پرورش یک میلیارد تومان بار مالی برای دولت داشت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: سیاست دولت دستیابی به رضایت حداکثری معلمان است و معتقدیم اگر قرار است توسعه ای برای کشور رقم بخورد قطعاً از طریق آموزش و پرورش خواهد بود. دانش آموزان ما به آنها توجه خواهیم کرد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا