اخبار روز سینما

خبر خبر آزار جنسی دو بازیگر مرد معروف ایران تائید شد!

بعد از جریاناتی که در پی افشاگری‌ها در جنبش می‌تو علیه دو بازیگر مرد ایران ر خ داد حبیب رضایی و مهدی کوشکی از ترانه علیدوستی و شبنم فرشادجو شکایت کردند.

به گزارش پی ام آپلود به نقل از سینما نوین؛ بعد از جریاناتی که در پی افشاگری‌ها در جنبش می‌تو علیه دو بازیگر مرد ایران ر خ داد حبیب رضایی و مهدی کوشکی از ترانه علیدوستی و شبنم فرشادجو شکایت کردند.

حالا شبنم فرشادجو با انتشار رای دادگاه نوشت:

«در پی شکایت حبیب رضایی و مهدی کوشکی علیه اینجانب شبنم فرشادجو، ترانه علید وستی و بابک کریمی به همراه چند هنرمند دیگر، به هفته افترا، توهین ونشراکاذیب ب ه شعبه ۴ بازپرسی دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شدم.

موضوع شکایت مربوط به پستی از من با موضوع عدم حمایت از شخص قربانی به خشونت و آز ارگری جنسی بود که منتشر کرده بود و سایر دوستان بازنشر کردند.

بازپرس ی ما را احضار کرد هر به دلیل عدم حضور در ایران چندم شخصا حاضرم را شرح دهم اما همه دوستان در دادسرا حاضر شدند و به تفصیل مراجعه و شهود خود را ارائه کردند و بازپرس نیز تحقیقات مفصلی را انجام دادند. صدور قرار منع تعقیب شد.

شاکی هم به قرار صادره اعتراض کرد اما قرار داد در دادگاه نیز به نف ما باز شد و همگی از سرمایه،افترا و توهین تبرئه شد.

به عبارت دیگر ما امر غیر واقعی و کذبی را به حبیب رضایی و مهدی کوشکی منتسب نکر ده و تنها حقیقت را بیان کردند.

در جلسات دفاع، به پرونده سابق کوشکی در خانه تتاتر هم اشاره می شود که همینجا از دخ تراانی که در مورد تجاوز و آزار جنسی- کلامی کوشکی قرار می گیرند و در دادگاه به عنوان حضور پیدا کرده اند تشکر می کنم، قدردان ترانه علیدوستی و بابک کریمی. برای بازن شر وحمایت از قربانیان آذرگری هستم.

ترانه علیدوستی در واکنش به اظهارات شبنم فرشاد جو یک استوری منتشر کرد و نوشت: ما گر ز سر بریده می ترسیدیم، در محفل عاشقان نمی رقصیدیم…

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا