اخبار ورزشی

خبرخوش برای طرفداران/ درویش از نقل و انتقالات جدید باشگاه پرسپولیس خبر داد!

به گزارش خبرگزاری پی ام آپ، تیم پرسپولیس که از پرطرفدارترین تیم‌های فوتبال ایران به شمار میرود، امسال در گرفتن جام دبل کرد. این تیم علاوه بر گرفتن جام لیگ برتر، در پیروزی مقابل استقلال جام دوم خود یعنی جام حذفی را هم بالا برد.

پرسپولیس هم اکنون در فصل نقل و انتقالات بازیکنان لیگ برتر به دنبال جذب بازیکنان جدید هستند. رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آخرین وضعیت قرارداد بازیکنان پرسپولیس و نقل و انتقالات تابستانی تیم فوتبال پرسپولیس توضیحی داد.خبرخوش برای طرفداران/ درویش از نقل و انتقالات جدید باشگاه پرسپولیس خبر داد!

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به قوانین جدید نقل و انتقالات فوتبال ایران اعتراض کرد. بسیاری از هواداران فوتبال از قوانین جدید نقل و انتقالات فوتبال ایران انتقاد کرده اند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که شب گذشته ۱۴ خرداد مهمان برنامه فوتبال برتر بود، در بخشی از سخنان خود از سقف قرارداد 300 میلیاردی باشگاه ها انتقاد کرد.

درویش گفت: مبلغ قرارداد بازیکنان سه چهار تیم مشخص است که نمی خواهم نام ببرم. چطور ممکن است سقف این تیم ها به 300 میلیارد برسد؟

 

یک بازیکن 50 میلیارد قرارداد دارد. بازیکنی را می شناسم که به تیمی در جنوب رفت و به او گفتند 35 میلیارد، اما قبول نکرد و تیم دیگری به او پیشنهاد قرارداد 50 میلیاردی داد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادامه داد: اگر قرار است سقف 300 میلیارد باشد، چطور ممکن است تیمی با حضور بازیکنان دیگری که کمتر از این قرارداد ندارند، 300 میلیارد ببندد؟ مگر اینکه راه حلی وجود داشته باشد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به شرایط این باشگاه گفت: مشکل ما این است که پرسپولیس نه صنعتی است و نه معدنی و با توجه به اینکه در بورس هم هست، مشکل این است که نمی توانیم کاری انجام دهیم.

وی در پاسخ به اینکه آیا باشگاه پرسپولیس از بیرون کمک نمی گیرد؟ گفت: مثلاً بنده خدا می آید یک سکه هدیه می دهد. یک سکه کجا و 50 و 100 میلیارد کجا؟ مثلاً تخمین می زنند که فلان تیم 600 میلیارد دلار هزینه کرده است، اما می گویند نمی خواهند بیش از 300 میلیارد دلار بپردازند.

افشاگری جنجالی مدیرعامل پرسپولیس از ارقام نجومی نقل و انتقالات بازیکنان لیگ برتری

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: یکی از تیم ها به بازیکنی 50 میلیارد تومان پیشنهاد داد. با این وضعیت سقف بودجه 300 هزار میلیونی چگونه قرار است رعایت شود؟

صحبت درباره رفتن بیرانوند 

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: قرارداد علیرضا بیرانوند 2 ساله است و اگر پیشنهادی هم بیاید او کسی نیست که از پرسپولیس جدا شود.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا