اخبار روز

خبر تکان دهنده برای متقاضیان خودرو از سامانه تخصیص خودرو


به گفته پی ام آپ، مرحله دوم شرکت در مرحله دوم فروش تلفیقی خودرو از صبح دیروز (چهارشنبه 12 خردادماه) برای متقاضیان واجد شرایطی که در مهلت مقرر نسبت به مسدود کردن حساب بانکی و وجوه لازم و تایید بانک و سامانه اقدام کردند، آغاز شد. . . متقاضیان از دیروز (تا چهارشنبه آینده) هشت روز فرصت دارند تا پنج خودروی مورد نظر خود را ثبت نام کنند.

سایت سامانه باید از روز قبل فعال شود تا مشتریان بتوانند پنج خودروی مورد نظر خود را انتخاب کرده و در لیست انتظار یا حق تقدم خرید خودروهای داخلی بر اساس لیست انتظار قرار گیرند.

اما نکته قابل تامل این است که پس از گذشت بیش از 24 ساعت که سایت باید راه اندازی می شد و مشتریان مشغول خرید بودند، همچنان خاموش است و بسیاری از مشتریان با این خبرگزاری تماس گرفته و ادعا کرده اند که حتی نمی توانند وارد سایت شوند. سایت سیستم؛ اگر بخواهند ماشین انتخاب کنند چه؟

این اختلال احتمالاً به دلیل بار ترافیکی زیاد و تعداد زیاد متقاضیان است.

این موضوع در حال پیگیری است و با توجه به اینکه تا چهارشنبه هفته آینده فرصت ثبت نام باقی است و زمان ثبت نام تاثیری در اولویت بندی تخصیص خودرو ندارد، علاقه مندان نگران نباشند و در ساعات و روزهای بعد اقدام کنند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا