اخبار روز سینما

خانواده شدن مهدی کوشکی و حبیب رضایی [+جزئیات]

به تازگی، خبری از حواشی زیاد از تبرعه شدن مهدی کوشکی و حبیب رضایی و شایعات جنجالبرانگیز آن را منتشر کرد که حواشی زیادی را همراه داشت.

به تازگی، رسانه‌های منتشر خبر از پشت پرده تجاوز به ترانه علیدوستی را تحت عنوان داستان تجاوز حبیب رضایی و مهدی کوشکی به انتشار می رسد که حواشی و بازتاب های متنوع را به همراه داشته باشند.

سریال تجاوز به شبنم فرشادجو ترانه علیدوستی یکی از اخبار مهم این چند روز تحت عنوان سلبریتی‌های ایرانی بود که حواشی بسیاری را همراه داشت.

خانواده شدن مهدی کوشکی و حبیب رضایی

در سالی که گذشت، در همین حوالی و روز گذشته با بیان ماجراهای آزاردیدگان از چند زبان گذشته، بسیار جنجالی شد. در این میان نام مهدی کوشکی و حبیب رضایی هم به چشم می‌خورد که شبنم فرشادجو در خبر را به انتشار رساند.

بیشتر بخوانید:

شکایت حبیب رضایی از شبنم فرشاد جو و ترانه علیدوستی

در آن زمان شبنم، فرشادجو مخالفت‌های خود را با این هنرمندان و فعالیت‌های آن‌ها در فضای مجازی آغاز کرد و این افراد هم بعدها به جرم افترا از او شکایت کردند که در آزاردیدگی این افراد پرداختند.

شبنم فرشادجو در رابطه با این اتفاق روز گذشته نوشت:

ما بردیم. در پی شکایت حبیب رضایی و مهدی کوشکی علیه اینجانب شبنم فرشادجو ترانه علیدوس تی و بابک کریمی به همراه چند تن دیگر به هفته افتراء توهین و نشر اکاذیب به شعبه ۴ بازپرسی داد سرای فرهنگ و رسانه احضار شدم.

داستان تجاوز حبیب رضایی و مهدی کوشکی

در ادامه می‌توانید استوری تجاوز به شبنم فرشادجو ترانه علیدوستی را ببینید ید:

خانواده شدن مهدی کوشکی و حبیب رضایی
خانواده شدن مهدی کوشکی و حبیب رضایی, داستان تجاوز حبیب رضایی و مهدی کوشکی

او در ادامه این پست گفت:

موضوع عدم حمایت از شخص به خشونت و آزار گری جنسی بود که منتشر شد با ودم و سایت ر دوستان آن را بازنشر کردند همه ما را احضار کردند از چند دلیل ع دم حضور در ایران آش کارم شخصاً ما شرح دهم اما موفق شدند. سایر دوستان در دادسرا حاضر شدند و به تفصیل مراجعه کنند و شهود خود را ارائه کنند و باز پرس نیز تحقّقات عملی را انجام دهند که به صدور قرار منع تقییب شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر شبکه های اجتماعی تنها به اطلاع رسانی منتشر شده و نظرات منتشر شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا