اخبار روز سینما

خانه لوکس و لاکچری نسرین مقانلو بازیگری که به تازگی عزادار شد [+عکس]

عکس منزل خانوم بازیگر بسیار غوغایی شد. این بازیگر خوش نام تصاویر از خانه خودش منتشر کرد. برای دیدن خانه لوکس و لاکچری نسرین مقانلو همراه ما باشید.

به تصاویر جدید از منزل مدرن خانوم بازیگر منتشر شده است. تصاویر نسرین مقانلو در خانه لاکچری اش بین کاربران دست به دست می‌چرخد. عکس وایرال شده از دکوراسیون شیک منزل نسرین مقانلو باعث تعجب کاربران شد. برای تماشای خانه لوکس و لاکچری نسرین مقانلو همراه ما باشید.

خانه لوکس و لاکچری نسرین مقانلو بازیگری که به تازگی عزادار شد

خانم بازیگر در منزل مدرنش جنجال به پا کرد

به تازیگی تصاویر از خانه جذاب نسرین مقانلو منتشر شده است که نشان از ثروت این بارازیگ دارد. خانم مقانلو با سلیقه به فردش خانه اش را چیدمان کرده است. از لوازم سلطنتی و قدیمی باعث جذابیت خانه این بازیگر شده است. لوسترهای بلند و شیک و مبلمان سلطنتی در خانه او به چشم می خورد.

نسرین مقانلو بازیگر معروف فیلم ها و سریال های تلویزیونی است. نسرین مقانلو از سال ۱۳۷۰ فعالیتش را در عرصه بازیگری شروع کرده و تا امروز در سرس دان دان دان دانستن ر خانه و فیلم بانک زده ها ایفای نقش کرده است.

نسرین مقانلو فعالیت بازیگری خود را با فیلم امید در سینما استارت زد. و از طریق بازی کردن در فیلم همسر بیشتر خوش درخشید. نسرین مقانلو در 1 تیر 1347 بازیگری که از سن 18 سالگی بازیگری را شروع کرد و در مدرا زمان و فیلم.

عکس جذاب خانم بازیگر در خانه زیبایش

در تصاویر زیری از نسرین مقانلو در خانه خفن او می‌بینیم:

خانه لوکس و لاکچری نسرین مقانلو بازیگری
منزل مدرن خانوم بازیگر, نسرین مقانلو در خانه لاکچری اش, دکوراسیون شیک منزل نسرنال من, وکس و لاکچری نسرین مقانلو

نسرین مقانلو در سال 1375 درسن 25 سال با فوتبالیست معروف آن دهه کمال خلیلیان ازدواج گرد کد شترک خود را در آمریکا شروع کردند. حاصل زندگی مشترک این دو فرزند به نام های ارشیا و آرین است که ارشیا به تازردی فک.

ماجرای مرگ پسر خانم مقانلو:

ساعت 5 بعد از ظهر 7 مهر ماجرای مرگ مشکوک خبر فوت مشکوک او در شبکه های اجتماعی انتشاه. این جوان که 10 روز قبل برای دیدار نسرین مقانلو به ایران آمده بود، وی از قبضه در آمرتی بود و روز بعد از مصرف دارو هایش برای استراحت کردن به اتاقش رفته و بعد از مدتی نلو برای بررسی حال او به اتاق خواب رفته و با آن. حال بد پسرش رو به رو و شاهد مرگ پسرش شد.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا