اخبار ورزشی

آتش گرفتن خانه بازیکن لیگ برتری!

محمد ناصری دروازه بان باتجربه لیگ برتری که فصل گذشته در تیم پیکان توپ می زد روز گذشته با اتفاقی عجیب و تلخ مواجه شد. در حالی که ناصری پس از پایان لیگ برتر به تعطیلات رفته و در جزیره کیش به سر می برد، خانه اش در تهران دچار آتش سوزی شد. ظاهراً اتصالی در سیم کشی چراغ های سقف کاذب باعث این آتش سوزی شده و البته با وساطت همسایه ها و آتش نشانی موضوع برطرف شد.

ناصری درباره این حادثه به خبرنگار ما گفت: «الان در سفر هستم. همسایه هایم متوجه آتش سوزی و بوی دود در ساختمان شدند و با من تماس گرفتند. بلافاصله آتش نشانان در محل حاضر شدند و قصد داشتند درب منزل را بشکنند و آتش را خاموش کنند. از قضا کلید خانه را نزد یکی از دوستانم گذاشته بودم که سریع به خانه ام رفت و در را برای آتش نشانی باز کرد تا به ماجرا خاتمه دهند.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا خسارات مالی زیادی متحمل شده است، گفت: خدا را شکر که من و خانواده ام در خانه نبودیم و به کسی آسیبی نرسید. هنوز به تهران برنگشتم اما طبق گفته دوستان آتش نشانان زود در محل حاضر شدند و خسارت مالی به خانه وارد نشد.»

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا