اخبار روز سینما

خانم مدل سکوت خود درباره شایعات رابطه جدیدش را شکست!

امیلی راتایوفسکی مدل آمریکایی در نهایت سکوت خود درباره شایعات رابطه احساسی جدید ش با هری استایلز، خواننده بریتانیایی، را شکسته است.

پی ام آپلود– امیلی راتایوفسکی در مصاحبه اخیر خود با مجله مد و فشن ووگ درباره شایعا تی که درباره او و هری استایلز منتشر شده، صحبت کرده است.

به گزارش گروه ترجمه پی ام آپلود، امیلی راتایوفسکی مدل مشهور 31 ساله ماه گذشته زمانی که یکی از طرفداران او را در حال معاشرت با هری استایلز 29 ساله مشاهده کرد، خود را در ک آنون توجه بین المللی و حسادت میلیون ها نفر قرار داده است.

دیدار خصوصی این دو ستاره در توکیو ژاپن توسط یک طرفدار ضبط شد و سپس فیلم آن به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شد.

این لحظه توجه جهانی را برانگیخت و اکنون امیلی راتایوفسکی مستقیماً به آن لحظه پرداخته است. این مدل اعتراف کرده است که کمی عجیب است که زندگی عاشقانه در صحنه بین المللی عمومی شده است.

خانم مدل به رابطه احساسی جدیدش اعتراف کرده است!

امیلی در مصاحبه خود با مجله ووگ اسپانیا گفته است: «بسیار عجیب است که تجربیات خاصی داشته باشد و سپس تمام دنیا بدانند و درباره آن اظهار نظر کنند.

من فردی هستم که از یک رابطه سه ساله (با موسیقیدان جف مجید) به یک رابطه چهار سال ه (شوهر سابقش سباستین بیر-مک کلارد) وارد شدم.

بنابراین این اولین بار است که پس از مدت‌ها در مرحله قرار ملاقات هستم. این تجربه حالا برای من جدید و عجیب به نظر می‌رسد.”

گزارش های مبنی بر ناراحت شدن اولیویا وایلد، نامزد سابق هری استایلز، از رابطه حساسی جدید میان نامزد سابقش و یکی از دوستان نزدیکش وجود دارد.

امیلی در مصاحبه جدیدش به این دعوا نیز اشاره کرده و فاش کرد: «همینطور است. یک موضوع تاسف بار است.»

امیلی پیش از جنجال‌های اخیر درباره زندگی عاشقانه خود صحبت کرده بود و این بود که مانه‌زنی‌ها را برانگیخت که او و هر هفته قبل از اینکه در ژاپن احساس می‌کردند احساسی از خود شروع کردند.

نوشته خانم مدل سکوت خود درباره شایعات رابطه جدیدش را شکست! اولین بار در پی ام آپلود. پدیدار شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا