اخبار روز سینما

خالکوبی کیلین مورفی روی ران چپ دیو باتیستا. وقتی تصویر بازیگر Peaky Blinders بر روی بدن بازیگر فیلم Guardians of the Galaxy نقش شد

گزارش کردن خبر قرمزدیو باتیستا مردی با مهارت ها و استعدادهای فراوان است. باتیستا بیشتر به خاطر زندگی درخشانش در کشتی و همچنین حرفه اش در هالیوود شناخته می شود. او متولد 18 ژانویه 1969 است و کار خود را در WWE آغاز کرد. باتیستا به دلیل هیکل فوق العاده و قدرت فوق العاده اش، خیلی زود در کشتی به شهرت رسید. حرفه حرفه ای او به WWE محدود نشد و این کشتی گیر محبوب در نهایت به هالیوود راه یافت.

حرفه بازیگری دیو باتیستا نیز به طرز درخشانی ادامه یافت. او با بازی در نقش Drax the Terminator در دنیای فانتزی مارول توانست تحسین مردم و منتقدان را برانگیزد.

ظاهر باتیستا، چه در کشتی و چه در هالیوود، همیشه با خالکوبی های متعددی که تمام بدن او را پوشانده به یاد می آورند. با این حال، احتمالاً بسیاری از مردم نمی دانند که شما یک خالکوبی روی ران دارید که از آن چندان راضی نیستید.

خالکوبی کیلین مورفی روی ران چپ دیو باتیستا. وقتی تصویر بازیگر Peaky Blinders بر روی بدن بازیگر فیلم Guardians of the Galaxy نقش شد

خالکوبی های دیو باتیستا

دیو باتیستا در یکی از مصاحبه های اخیر خود در مورد خالکوبی های خود صحبت کرد. خالکوبی که اتفاقا یکی از دلایل محبوبیت آن است. بدن باتیستا به شدت پوشیده از خالکوبی های کوچک و بزرگ است و هر کدام از این خالکوبی ها داستان خاص خود را دارند. با این حال، برخی از این خالکوبی ها وجود دارد که او از آنها راضی نیست و پشیمان است. به عنوان مثال، او نام دوست دختر سابقش را روی لگنش خالکوبی کرد که ایده خوبی نبود.

ستاره نگهبانان کهکشان چندین خالکوبی مفهومی روی بدن خود دارد که هر کدام بازتابی از ریشه های فرهنگی اوست. ریشه دیو باتیستا را می توان در فیلیپین و یونان جستجو کرد و او همچنین در خالکوبی های خود به این اصل و اصل و نسب آن ادای احترام کرده است. یکی از محبوب ترین خالکوبی های باتیستا تصویری از سگ هایش است که روی ران راستش خالکوبی شده است.

خالکوبی کیلین مورفی روی ران چپ دیو باتیستا. وقتی تصویر بازیگر Peaky Blinders بر روی بدن بازیگر فیلم Guardians of the Galaxy نقش شد

داستان خالکوبی کیلین مورفی چه بود؟

یکی از خاص ترین خالکوبی های دیو باتیستا روی ران چپ او است. تصویری از یک مرد جوان با ظاهری که یادآور انواع اوایل قرن بیستم است. طراحی این خالکوبی با الهام از تصویر کیلیان مورفی و نقش معروف او در سریال Peaky Blinders ساخته شده است. باتیستا از هنرمند خالکوبی خود خواست تا چهره این مرد را متفاوت از تصویر اصلی (شخصیت تامی شلبی در پیکی بلایندرز) طراحی کند و طراح بهترین کار ممکن را انجام داد. با این حال، به محض اینکه باتیستا عکسی از خالکوبی خود را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت، مخاطبان توانستند به سرعت چهره کیلین مورفی را تشخیص دهند.

اگرچه این رویداد احتمالاً برای دیو باتیستا چندان خوشایند نبود، اما او ادعا کرد که از طرفداران و تحسین کنندگان کیلین مورفی است تا خود را دلداری دهد:

این تصویر از همان ابتدا قلب من را لمس کرد. این عکس کیلیان مورفی در پیکی بلایندرز بود. من آن را به هنرمند خالکوبی ام دادم و از او خواستم که تصویر اصلی را تا حد امکان تغییر دهد، تا جایی که چهره مورفی دیگر قابل تشخیص نباشد. در نهایت از نتیجه راضی بودم و فکر کردم که دیگر مشخص نیست این تصویر متعلق به چه کسی است. بنابراین من قرار نبود عکسی از کیلین مورفی روی رانم داشته باشم. اما به محض انتشار تصویر این خالکوبی در شبکه های اجتماعی، همه واکنش ها به این شکل بود: خدای من! باتیستا کیلین مورفی را خالکوبی کرد!

به هر حال این اتفاق افتاد. همچنین من خودم از طرفداران کیلیان مورفی هستم. اما باید اعتراف کنم که این داستان کمی من را ناراحت کرد. اما چاره ای جز پذیرش ندارم. پس کایلین، عکس تو روی ران من حک شده است!

خالکوبی کیلین مورفی روی ران چپ دیو باتیستا. وقتی تصویر بازیگر Peaky Blinders بر روی بدن بازیگر فیلم Guardians of the Galaxy نقش شد

در بالای این خالکوبی کلمه جنتلمن و در پایین کلمه هولیگان حک شده است. بازیگر «نگهبانان کهکشان» می گوید در خیابان بزرگ شده و خود را یک هولیگان می داند. البته او در محیط بدی بزرگ نشد و توانست جنتلمن بماند. بنابراین، این خالکوبی در کنار دو کلمه اوباش و جنتلمن، خالکوبی دیگری است که شخصیت و پیشینه دیو باتیستا را توصیف می کند:

این خلاصه ای از شخصیت من است. من در خیابان بزرگ شدم. من جوانی از خیابان بودم. من تمام جوانی ام را در خیابان های واشنگتن گذراندم. من در آن زمان سبک زندگی هولیگانی داشتم و دائماً در کلوپ های شبانه و فعالیت های غیرقانونی بودم. من محصول محیط رشدم بودم. با اینکه مشکل داشتم اما در عین حال همیشه یک آقا ماندم.

خالکوبی کیلین مورفی روی ران چپ دیو باتیستا. وقتی تصویر بازیگر Peaky Blinders بر روی بدن بازیگر فیلم Guardians of the Galaxy نقش شدبا توجه به اینکه هنوز فضاهای خالی زیادی روی بدن دیو باتیستا وجود دارد، باید گفت که ماجراجویی‌های خالکوبی او به این زودی‌ها تمام نمی‌شود. این خالکوبی ها همیشه وظیفه توصیف شخصیت و تجربیات و فراز و نشیب های زندگی این سوپراستار را بر عهده خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

  • نکته ای که دیو باتیستا نشان داد. افزایش توده بدن آنقدرها هم سخت نیست!
  • دیو باتیستا از خالکوبی پشیمان است / پای اسطوره بوکس درگیر است
  • وقتی باتیستا دیالوگ هایش را در WWE فراموش کرد!
  • مسابقه کشتی جان سینا در مقابل باتیستا در “Over the Limit 2010”
  • از کشتی تا هالیوود/ کدام بهتر است; راک یا باتیستا؟
  • دیو باتیستا در مورد جان سینا; بهترین ورزشکار – بازیگر مرد هالیوود در شب اسکار 2023

پست خالکوبی کیلین مورفی روی ران چپ دیو باتیستا; زمانی که تصویر بازیگر Peaky Blinders بر روی بدن بازیگر Guardians of the Galaxy نقش شد، برای اولین بار در Red News ظاهر شد.

برگرفته از رسانه سرخ نیوز

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا