اخبار روز سینما

خاله شادونه تقلبی شهری را سرکار گذاشت!

دادستان عمومی و شهرستان پارس آباد مغان از انقلاب خاله شادونه قلابی و د و نفر از همدستان وی خبر داد.

به گزارش پی ام آپلود به نقل از ایرنا، رحیم گلزاده روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کُرد: این اقدام دادستانی در پی گزارش مردم و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد مبنی بر حضور فردی به جای خاله شادونه مجری برنامه های کودک. ملیکا زارعی ) در برنامه جشن شادی در پارس آباد صورت گرفت.

وی افزود: بنرهای خاله شادونه از چند روز گذشته درنقاط مختلف نصب شده بود اما در زمان اجرای برنامه حاضران متوجه شدند که به جای ملیکا زارعی، خانمی با مشخصات جعلی و غیر واقعی اقدام به اجرای برنامه می‌کند.

گلزاده بیان کرد: با اقرار عاشقان، فردی که خود را به جای ملیکا زارعی معرفی کرده است به همراه عواملی از جمله کارگردان و حسابرس به علت کلاهبرداری و فریب مردم روانه زندان شدند.

دستگیری دستگیران

دادستان پارس آباد گفت: پولی که از فروش بلیت این برنامه پیدا شد، توقیف شد و خواستار اعلام کردند تا این مبلغ را به مردم بازپس دهند.

اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان پارس آباد نیز در این زمینه بیان کرد: این اداره تنها به عنوان ناظر برنامه خاله شادونه بود که پس از صدور مجوز رسمی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به موسسه فرهنگی و هنری نقش «نگاران سایه هنر» اردبیل » یازدهم مهرماه اجرا شد.

یوسف روزگاری افزود: حاضران، پیش از اتمام برنامه شکایت خود را اعلام کردند و با تو جه به جریحه دار شدن احساسات مردم به ویژه کودکان به عنوان ناظر وارد عمل شدند مو ضوع را با مسوولان از جمله دادستان در میان گذاشتن و از این رو در عمل کردند. حال حاضران در زندان به سر می‌برند.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا