اخبار روز سینما

خاطره تلخ ترانه علیدوستی درباره چهارشنبه سوری [+جزئیات]

وقتی که ترانه علیدوستی در فیلم چهارشنبه سوری بازی می‌کرد، برادر خود را از دست و باعث شد تا او خاطره تلخ ترانه علیدوستی درباره چهارشنبه سوری را بگوید.

به نقل از آیونا نیوز ؛ زمانی که ترانه علیدوستی در حال حاضر بازی در فیلم چهارشنبه سوری به کارگردانی اصغر همزمان با این مرحله از دنیای واقعی نیز را بر اثر انفجار مواد محترقه از دست داد.

بیشتر بخوانید:

شایعه اقدام رابرت دنیرو به آزادی ترانه علیدوستی

خاطره تلخ ترانه علیدوستی درباره چهارشنبه سوری

به تازگی خاطره ترانه علیدوستی و چهارشنبه سوری در فضایی به انتشار رسید که انتشار مطلبی از درخواست بود تا از این خودداری کنند و در این زمینه زمینه ترانه علیدوستی جالب توجه است.

گفتگوهای ترانه علیدوستی برای چهارشنبه سوری مرگ برادرش در آن سال، اینگونه بود:

خیلی سخت بود که در فیلم چهارشنبه سوری اصغر فرهادی مشغول بازی بودم. کل ماجراهای این روز می‌گذشت، آن وقت‌ها که در دل سوری واقعی بودند، برادرم به علت حادثه‌ای که همان منفجر شدن مواد محترقه است، درگذشته درگذشته بود. هر وقت خاطره تلخ را مرور می‌کنم، یاد لحظه‌های می‌افتم که خبر فوت برادرم را صحنه فیلمبرداری کردند. همه شوکه شده بودیم.

خاطره ترانه علیدوستی و چهارشنبه سوری

گفتگوهای ترانه علیدوستی برای چهارشنبه سوری

زمان مرگ من سر فیلمبرداری چهارشنبه‌سوری بودم و دقیقا همان روز چهارشنبه‌سوری، یعنی ۲۵ اسفند ۸۳ فوت کرد. وقتی خبر را نمی‌دانم چطور تا خانه رفتم. اما بعد از آن مراسم تمام شد، خیلی سریع و به طور خودم دوست دارم که خودم را با بازی در فیلم گرم کنم و دوباره به گروه گروه پیوستم.

هنوز باورم نمی‌شود. ماجرای آن روز چهارشنبه سوری هنوز کابوس من و خانواده ام است. آخرین سال ۸۳ و عید ۸۴ روز بد و سنگین را من و خانواده‌ام پشت سر گذاشتیم. هر روز برای ما نبودن پویان سخت بود و همچنان هم سخت است.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا