اخبار روزاخبار ورزشی

حمایت ویژه از امباپه؛ امباپه قربانی سیاست های باشگاه پاری سن ژرمن شد!/جزئیات

در شرایطی که چند هفته است پاری سن ژرمن در بحران به سر می برد، کیلیان امباپه، فوق ستاره این تیم انتقادات زیادی را تحمل می کند.

امباپه امروز حامی جدیدی پیدا کرد و دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، نه تنها به شدت از ستاره اش حمایت کرد، بلکه مدعی شد که باشگاه پی‌اس‌جی و رئیس آن ناصر الخلیفی مسئول شرایط سختی هستند که امباپه در آن قرار دارد.

دشان در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت: شکی نیست که امباپه روزهای سختی را پشت سر می گذارد. هر فوتبالیست درخشانی در طول دوران فوتبال خود دوره ای از افت را تجربه می کند و این کاملا طبیعی است. در مورد شانسی که کیلیان دیشب در بازی پی‌اس‌جی از دست داد. او در بازی که دیدم کاملا فعال بود و در فضاها حرکت خوبی داشت، به خصوص در نیمه دوم. این کاملا طبیعی است که یک ستاره برای مدتی فرصت گل زدن نداشته باشد یا حتی در گوشه ای سقوط کند.

سرمربی تیم ملی فرانسه سپس توپ را در زمین پاری سن ژرمن رها کرد و با مقصر دانستن باشگاه فرانسوی گفت: یکی از عواملی که باید مورد توجه قرار گیرد اتفاقات بحث برانگیزی بود که امباپه در تابستان امسال پشت سر گذاشت. عامل دوم برنامه فشرده بازی ها است: “پی اس جی و کیلیان مدتی است که هر سه روز یک بار بازی می کنند.”

انتقاد شدید از امباپه و متهم شدن به عملکرد ضعیف، در حالی است که ستاره فرانسوی با 8 گل بهترین گلزن پاری سن ژرمن در این فصل است. اما شاید انتقادات به حق باشد زیرا امباپه در هفته های اخیر عملکرد متفاوتی نسبت به ابتدای فصل داشته و در 4 بازی اخیر تیمش گل نزده است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا