اخبار روز سینما

حضور جواد ایساری در ویژه برنامه تحویل سال 1402 [+عکس]

ویژه برنامه نوروزی با حضور جواد ایساری در ویژه برنامه تحویل سال و اجرای حامد آهنگی، قرار است در اولین روز سال ۱۴۰۲ ساعت هشت شب از شبکه نمایش خان.

اجرای حامد آهنگی قسمتی از برنامه عیدانه شبکه نمایش خانگی با “تیان‌تی” را در شب سال 1401 و روز سال نو، برعهده گرفت. برنامه تحویل سال با حضور جواد ایساری، خواننده جنجالی قبل از انقلاب، قسمت اول این برنامه است.

بیشتر بخوانید:

جزئیات کامل درباره فصل جدید برنامه مهمونی

جواد ایساری در ویژه برنامه تحویل سال

ویژه برنامه TNT که در ایام عید نوروز قرار می گیرد به عنوان یک برنامه شاد مسابقه کننده و شرکت کننده در برنامه و تماشاگران در خانه باشد، کار خود را با ویژه برنامه سال نو در اول فروردین ۱۴۰۲ آغاز خواهد کرد. این برنامه بخش‌های اجرا از اجرای زنده‌ موسیقی، با حضور هنرمندان، خوانندگان و ورزشکاران.

جواد ایساری در برنامه تحویل سال

اجرای جواد ایساری در برنامه تحویل سال

این مسابقه قرار است پس از پخش نوروزی، به صورت هفتگی از فیلیمو پخش شود. تهیه‌کنندگی این را به عهده محمدرضا رضائیان و کارگردانی و اجرای بر روی اجرای آهنگی است.

چهره‌های هنری و چون جواد یساری، امید حاجیلی مسعود صادقلو، علیرضا بیرانوند، عباس جمشیدی‌فر یوسف تیموری و… بخشی از لیست مهمانان این برنامه برنامه. قسمت اول و دوم این برنامه با حضور جواد ایساری در برنامه تحویل سال و همچنین و امید حاجیلی انجام می شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشرهای اجتماعی تنها به منظور اطلاع رسانی شده و نظرات بیان شده آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه پی ام آپلود نیست.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا