اخبار ورزشی

روایت اولین رانندگی از زبان پسر اسطوره فرمول یک جهان

به گزارش خبرنگار پی ام آپ، مایک شوماخر راننده ذخیره مرسدس در خصوص تست لاستیک پیرلی در بارسلونا اسپانیا که هفته گذشته هشتمین گرندپری فصل اخیر برگزار شد، توضیحات بیشتری ارائه کرد.

مایک، پسر ارشد مایکل شوماخر، اسطوره فرمول یک آلمان و قهرمان هفت دوره فرمول یک، امسال برای اولین بار پشت فرمان خودروی مرسدس W14 نشست و 152 دور انجام داد.

مایک شوماخر گفت: “عالی بود.” خیلی چیزها یاد گرفتم و جالب بود. روز بسیار پرباری بود، ما هر کاری که می خواستیم انجام دادیم و تمام لاستیک های تست را طبق برنامه اجرا کردیم. واضح است که مدت زیادی از آخرین پشت فرمان بودنم می گذرد و از نظر بدنی آن را احساس می کردم، اما پشت فرمان بودن خوب بود.

و افزود: این تجربه قطعا برایم مفید خواهد بود. بهتر می فهمم به چه چیزی توجه کنم و روی چه چیزی کار کنم. من همچنین درک بهتری از تمام فرآیندها و نحوه عملکرد تیم در پیست دارم. اگر مجبور شوم به مسابقه بپیوندم، این یک عامل کلیدی خواهد بود.

راننده رزرو مرسدس اضافه کرد: شبیه ساز من را آماده کرد و به من کمک کرد تا بفهمم هنگام رانندگی با این خودرو چه انتظاری دارم. این تیم برای این کار تلاش زیادی کرد، قابل درک است که چرا آنها هشت بار قهرمان جهان شده اند. من برای بقیه سال بسیار هیجان زده هستم. امیدوارم روزی دوباره پشت فرمان بنشینم. من عاشق همه هستم! من می خواهم از همه برای این فرصت تشکر کنم.

 

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا