اخبار ورزشی

خبر ساز شدن حرکت ویژه یحیی مقابل ساپینتو/عکس

یحیی گل محمدی، مدیر فنی تیم فوتبال پرسپولیس رفتاری مشابه ریکاردو ساپینتو، همتای استقلالی خود از خود نشان داد. رفتار یحیی گل محمدی مقابل ریکاردو ساپینتو قبل از سوت دربی استقلال و پرسپولیس خبرساز شد و مورد توجه دوربین ها و هواداران قرار گرفت.

فینال جام حذفی فوتبال از ساعت 19:45 امروز چهارشنبه 10خرداد 1402 بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

یحیی گل محمدی برای نشان دادن محبوبیت خود رفتاری مشابه ریکاردو ساپینتو، سرمربی تیم فوتبال استقلال داشت.

فینال جام حذفی فوتبال از ساعت 19:45 امروز چهارشنبه 10خرداد 1402 بین دو تیم استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. استقبال چشمگیر از این دیدار که تنها 35 هزار بلیت برای آن فروخته شد، باعث حضور حداقل 60 هزار هوادار در ورزشگاه شده است.

ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال که با صحبت های خود در نشست خبری پیش از بازی خبرساز شد، با ورود کاروان این تیم به ورزشگاه وارد زمین شد و به سمت هواداران استقلال رفت تا مورد تشویق آنها قرار گیرد.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس

همین موضوع باعث شد تا یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برخلاف گذشته عمل کند. گل محمدی نیز ناگهان به همراه افشین پیروانی در زمین ورزشگاه حاضر شد تا در حضور همه اعضای تیمش مورد حمایت طرفداران سرخپوش حاضر در پایتخت قرار بگیرد.

بازیکنان دو تیم ساعتی قبل از شروع بازی وارد زمین مسابقه شدند تا مورد تشویق هواداران خود قرار بگیرند.

یحیی گل محمدی به تیمش دست نزد

ترکیب تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال برای فینال جام حذفی که صد و یکمین دربی پایتخت محسوب می شود، مشخص شد.

تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس از ساعت 19 و 45 دقیقه امروز جمعه در ورزشگاه آزادی در فینال جام حذفی ترکیه به مصاف هم خواهند رفت.

پرسپولیس با هدایت یحیی گل محمدی با این ترکیب بدون تغییر نسبت به بای های قبل در دربی ۱۰۱ بازی می‌کند:

علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، علی نعمتی، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، وحید امیری، سعید صادقی و عیسی آل کثیر.

همچنین استقلال با سرمربیگری ریکاردو ساپینتو با این نفرات به میدان می‌رود:

سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی، صالح حردانی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، سعید مهری، مهدی قایدی، ارسلان مطهری و محمد محبی.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا