اخبار روز سینما

حرکت منشوری و غیر اخلاقی کریستیانو رونالدو در بازی با الهلال! [+عکس]

حرکت کریستیانو رونالدو زشت ؛ رونالدو در اوایل نیمه دوم دربی ریاض، حرکت عجیبی انجام داد که به دریافت یک ای او شد.

حواشی پیرامون حرکت زشت کریستیانو رونالدو در پایان دربی ریاض ادامه دارد. پس از شکست 2 بر صفر النصر، هنگام خروج فوق ستاره پرتغالی از زمین مسابقه، هوادارلان الهوادارلال یق مسی پرداختند که این واکنش با واکنش زشت CR7 همراه شود. در ادامه مطلب با خبر حرکت زشت رونالدو همراه ما بمانید.

حرکت کریستیانو رونالدو زشت

  • حرکت زشت کریستیانو رونالدو

به گزارش منابع خبری:

کریستیانو رونالدو بعد از شکست برابر الهلال حرکت زشتی انجام داد.

دربی ریاض به کام رون الدو و النصر نبود. فوق ستاره پرتغالی در اولین تجربه حضور در شهرآورد پایتخت عربستان، بازنده زمیران مزردا٩ کرد و حالا رویای قهرمانی برای آنها، دور از دسترس قرار دارد. اما اتفاقی که در این مسابقه رخ داد، به فن کشتی کچ رونالدو برمی‌گرداند که دریه دق مسابقه به روی گوستاوو کوئلار، هافبک کلمبیایی الهلال اجرا کرد و عجیب کرد که به دریافت یردا شد.

حرکت زشت رونالدو در بازی الهلال

کوئلار که قصد داشت بدنش را برابر رونالدو ستون کرده و پس از فرود آمدن توپ آن را از د، با فن عجیب فوق ستاره پرتغالی مواجه شد. جایی که او به مانند یکی از کشتی کچ کاران معروف، یعنی رندی اورتون، با دست گرردال گرردال ت و فن فینیشر را روی او اجرا کرد! رونالدو در این لحظه و در شرایطی که سر و گردن کوئلار را در اختیار داشت، او را به زمین گ ه اهل کلمبیای الهلال را روی زمین انداخت که این صحنه با سوت مایکل اولیور و یک اخطار براو براو پرتغالی به پایان رسید.

تمام این مسائل در شرایطی ارائه شده است که تصاویر ضبط شده از فوق ستاره پرتغالی نشان مبتٯ د های مدیران النصر با اتفاقات رخ داده، همخوانی ندارد و باید تصمیم کمیته انضباطی عربستان در این خصوص چه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا