اخبار روز سینما

حرفهای «صابر ابر» اشک آدم را در می آورد/ عکس

صابر ابر متنی احساسی و پر غم را در اینستاگرام خود درباره آتیلا پسیانی منتشر کرده است.

‏به گزارش پی ام آپلود به نقل از برترین‌ها: در چندین عکس قدیمی که از آتیلا پ سیانی منتشر شده، صابر ابری در اینستاگرام خود منتشر کرده است.

صابر ابر نوشته:

آتیلا مردی که «بازی» می‌کند و همبازی‌های جوان را راه می‌دهد. آتیلا کسی که خیلی از ما یاد داد زندگی یک «بازی‌ست» مردی است که رنگ‌ها و مزه‌ها را می‌شناسد آتیلا زندگی را بلد است.

غذای خوشمزه را از غذای بدمزه تشخیص می‌دهد و مشخص و رو راست می‌گوید: عجب مزه ای دارد صابر!

یا میگوید: این مزه بدرد خور نیست، یاد آدم نمی‌ماند! این غذا فقط سیر می‌کند. آتیلا به من یاد داد نباید برای سیر شدن غذا خورد، باید برای لذت بردن چیزی را سا خت!

چقدر و چه کسانی دوستشان مهم نیست، مهم تجربه تجربه جدید است. در تاتر هم همین بود و هست. هر وقت و هر بار با هم هستیم در مورد اینکه کی همدیگر را برای غذای گیاهی که کشف کنیم و باید تست کنیم دعوت کنیم، حرف میزنیم. چه ترجمه از فلان نمایشنامه در آمده و باید بخواند و کیفش را برد. به ما چه که فلانی، فلان چیز را گفته ما باید خوشی کنیم و بسازیم…من از آتیلا یاد گرفتم حرف بادِ هواست… باید شنید و نشنید.

یک شب دوتایی در استخر تا صبح حرف زدیم و من مدام از کارگاه نمایش و آدم‌های کارگا ه می‌پرسیدم و آتیلا با هزار شوق تک‌تک آن‌ها را تعریف می‌کنند و تاثیرشان بر روی زهای خودش می‌گفت…

تکلیفش روشن است، هیچ وقت برای خوشحالی دروغین دست نمی‌زند. آتیلا یک نقطه مهم در زندگی خیلی از ماست. آتیلا مرد مزه ها و دیتیل ها و رنگ هاست. من یک خوشبختی دارم، من با آتیلا معاشرت می‌کنم.

این یک نعمت است. نعمت داشتن کسی که «بازی» را بلد است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا