اخبار ورزشی

هر سه گزینه برای سرمربیگری پرسپولیس منتفی شدند!/جزئیات

پروسه انتخاب سرمربیگری پرسپولیس هنوز ادامه دارد.

پس از اعلام اسامی سه گزینه نهایی سرمربیگری پرسپولیس در این باشگاه، بحث و بررسی درباره شرایط حضور و از سرگیری کارشان در این تیم و همچنین گمانه زنی ها در رسانه ها و … فضای مجازی که سه مربی منصوب شدند اما در حال حاضر سه مربی هر کدام از سرمربیگری سرخ پوشان برکنار شده اند.

ولادیمیر پتکوویچ گزینه اول پرسپولیس بود که به دلیل رزومه مناسب و شهرت خوبش در دنیای مربیگری مورد توجه باشگاه قرار گرفت اما این مربی اعلام کرد که حاضر به کار در ایران نیست. البته شرایط مالی قرارداد پتکوویچ با وجود دریافت حقوق ماهیانه 300 هزار یورویی در باشگاه سابقش بوردو، حضور او در ایران و پرسپولیس را با مشکل مواجه کرد.

گزینه دوم پرسپولیس خوزه پسیرو پرتغالی بود که در حال حاضر سرمربی تیم ملی نیجریه است. این مربی در پاسخ به پرسپولیس گفت که بعد از پایان جام ملت های آفریقا آماده مذاکره است که به دلیل محدودیت ساعات کاری با وجود مرحله گروهی جام ملت های آفریقا، ادامه مذاکره با او سخت شد. بهمن به پایان می رسد اما نیجریه احتمالا پس از یک برد و یک تساوی به دور بعد صعود می کند و حضور پسیرو در این تورنمنت طولانی تر خواهد بود.

گزینه سوم جیووانی دی بیاسی ایتالیایی بود که نسبت به دو گزینه دیگر رزومه نسبتا ضعیف تری داشت. دی بیاسی در اولین مذاکرات اوکی اولیه را داد. این مربی که تا آبان 2023 یعنی حدود سه ماه پیش در تیم ملی آذربایجان فعالیت می کرد در ابتدا مورد تایید مدیران باشگاه پرسپولیس قرار گرفت اما فشار هواداران در فضای مجازی و ضعف در رزومه اش. باعث شد این مربی از سمت ریاست کادر فنی پرسپولیس رد شود.

در این شرایط باشگاه پرسپولیس وارد مرحله جدیدی از بررسی گزینه های بعدی شده است و به نظر می رسد با توجه به فضای ایجاد شده انتخاب سرمربی دشوارتر شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا