اخبار روز سینما

حذف محسن تنابنده از بیلبوردهای سریال رهایم کن [+جزئیات]

اخیراً اخباری در مورد حذف محسن تنابنده از بیلبوردهای سریال رهایم کن منتشر شد که حواشی و بازتاب گسترده ای در فضای رسانه ای به همراه داشت.

اخیراً اخباری در مورد تصویر محسن تنابنده را حذف کنید تحت عنوان حذف محسن تنابنده منتشر شد که عوارض زیادی به همراه داشت و عکس محسن تنابنده رهایم کن را حذف کنید در حال نشان دادن است.

حذف محسن تنابنده از بیلبوردهای سریال رهایم کن

تصویر محسن تنابنده را حذف کنید

روز گذشته خبری مبنی بر حذف تصویر محسن تنابنده از روی بیلبوردهای شهر رهایم کن منتشر شد. پس از قاضی که تصویرش از بیلبوردهای شهری سریال آمستردام حذف شد، استفاده از تصاویر محسن تنابنده برای بیلبوردهای شهری سریال رهایم کن ممنوع شده است.

بیشتر بخوانید:

موتورسواری عاشقانه پریناز ایزدیار و محسن تنابنده

روی این بیلبوردها تصویر دو بازیگر در دو طرف کادر قرار گرفته و لوگوی سریال در وسط آن خودنمایی می کند. در این بیلبوردها به استثنای محسن تنابنده از تصویر اکثر بازیگران نقش اول استفاده شده است.

حذف محسن تنابنده

حذف محسن تنابنده از بیلبوردهای سریال رهایم کن
تصویر محسن تنابنده را حذف کنید

این اتفاق در حالی رخ داد که فیلم «جنگ جهانی سوم» این بازیگر این روزها در حال نمایش است. رهایم کن سری جدید نمایش خانگی با نام سابق توتیا است. این سریال به کارگردانی شهرام شاه حسینی با بازیگران مطرحی چون محسن تنابنده، هوتن شکیبا و هادی حجازی فر ساخته شده است.

رهایم کن یک درام با مضمون اجتماعی، محصول نمایش خانگی ایران در سال 1401 است. شهرام شاهحسینی پس از ساخت اولین سری نمایش خانگی به نام «می‌خواهم زنده بمانم»،

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا