اخبار روز سینما جهان

جیمز باند جدید را هوش مصنوعی انتخاب کرد/ هنری کویل در کنار مارگو رابی

به گزارش ریمینو، تریلر منتشر شده نشان می دهد که هنری کویل جیمز باند بعدی است. طرفداران بارها گفته اند که علاقه زیادی به انتخاب او برای بازی در نقش دنیل کریگ دارند.

اولین تریلر ساخته شده توسط هوش مصنوعی Bond 26 با بازی مارگو رابی در نقش کویل و کریستوفر نولان به عنوان کارگردان شناخته می شود. صدای شبیه سازی شده ای که توسط ChatGPT استفاده شده است، این توصیف را از فیلم ارائه می دهد.

به گزارش زومیت، تریلر جعلی جدیدترین فیلم جیمز باند توسط استودیو KH ساخته شده است که ده ها تریلر جعلی در کانال یوتیوب خود دارد و برای ساخت آنها از هوش مصنوعی و قسمت هایی از فیلم های اصلی استفاده می کند. این تریلر با کمک صحنه هایی از فیلم The Man From Uncle با بازی هنری کویل ساخته شده است. زیرا این فیلم نزدیک ترین تجربه کویل به نقش جیمز باند است.

تاکنون بیش از 2.5 میلیون نفر ویدیوی Band 26 را تماشا کرده اند. یکی یکی از دلایل اصلی تعداد زیاد بازدید از این ویدیو، انتخاب عنوان هوشمندی است که کاربران را به تماشای آن ترغیب می کند. در توضیحات این ویدیو آمده است که «هنری کویل و مارگوت رابی در فیلم Bond 26 که فیلمبرداری آن در سال 2024 آغاز می شود، بازی خواهند کرد».

استودیو KH برای هرگونه سلب مسئولیت در توضیحات این تریلر جعلی اشاره کرد که ویدیوی منتشر شده برای اهداف هنری و سرگرمی ساخته شده و از جلوه های مختلفی از جمله طراحی صدا، فناوری های هوش مصنوعی، ابزارهای آنالیز فیلم و سایر عناصر در ساخت آن استفاده شده است. .

بسیاری از بینندگان می دانند که تریلر استودیو KH یک ویدیو جعلی است. اما آنها از دیدن بازیگران مورد علاقه خود در کنار هم در باند هیجان زده هستند.

یکی یکی از بزرگترین اشتباهات ویدیو این است که کویل با لهجه آمریکایی صحبت می کند. در حالی که لهجه اصلی جیمز باند انگلیسی است. این یکی یکی از عواملی است که نشان می دهد برای ساخت این ویدیو از فیلم The Man From Uncle استفاده شده است. زیرا کویل در این فیلم نقش یک مامور مخفی آمریکایی را بازی می کند.

۵۸۵۸

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا