اخبار روز سینما

جورجینا صاحب خاص ترین خودروی جهان + عکس

بر اساس گزارش ها، نامزد کریستیانو رونالدو، جورجینا رودریگز، اولین فردی در اسپانیا و یکی از اولین افرادی در جهان بود که صاحب شاسی بلند جدید اسمارت شماره 1 شد.

به گزارش صبح به نقل از روزیاتو; گفته می شود این خودروی تمام الکتریکی اولین خودرو از هزار خودرو در اروپا است و جورجینا اولین فردی در اسپانیا بود که این خودرو را تحویل گرفت.

رودریگز، 29 ساله، ماشین را در سریال نتفلیکس خود من جورجینا هستم به نمایش گذاشت. جورجینا در قسمت پنجم سری دوم مستندش به یکی از دوستانش اجازه می دهد پشت فرمان بنشیند. اما بعد از اینکه جورجینا فراموش می کند ماشین برقی را در حالت شارژ رها کند، در راه اندازی ماشین با مشکل مواجه می شوند. سپس می بینیم که آنها با ایوانا، خواهر جورجینا در حال رانندگی هستند.

خودروی کمیاب جورجینا که تنها 1000 نسخه از آن باقی مانده است

موتور اسمارت شماره 1، خودروی داغ جدید جورجینا، 268 اسب بخار قدرت دارد و موندو دپورتیوو می گوید اینفلوئنسر اسپانیایی تطبیق پذیری و طراحی آن را دوست دارد.

اسمارت هشتگ 1 یک کراس اوور کامپکت الکتریکی است که توسط اسمارت، سرمایه گذاری مشترک بین دایملر AG و جیلی در سال 2022 توسعه و تولید شده است. این خودروی چهار نفره دارای نورپردازی LED با 64 رنگ مختلف است.

جورجینا صاحب خاص ترین خودروی جهان + عکس

قیمت این خودرو 41200 پوند گزارش شده است.

گفته می شود جورجینا دارای یک مدل محدود است، اما این خودرو دارای یک مدل پرمیوم لوکس، یک مدل Comfort Pro+ و یک سری BRABUS Sport است.

جورجینا صاحب خاص ترین خودروی جهان + عکس

در مستند خود، جورجینا در حالی که در اسپانیا بود در ماشین دیده شد. اما پس از انتقال بازیکن سابق منچستریونایتد به النصر در ماه دسامبر، او در حال حاضر به همراه رونالدو و فرزندانشان در عربستان سعودی زندگی می کند.

با این حال، گزارش های اخیر ادعا می کنند که رونالدو اکنون آماده جدایی از این باشگاه عربی است و رئال مادرید حاضر است به او نقش سفیر در برنابئو را پیشنهاد دهد.

جورجینا صاحب خاص ترین ماشین دنیا + اولین عکس صبح. ظاهر شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا