اخبار روز سینما

جوان آنلاین: سریال سقوط و روسیه بازیگر فراری

خبرگزاری جوان آنلاین با تیتر اقدام هوشمندانه پخش سریال سقوط و روسیه بازیگر فراری به سریال سقوط پرداخته است. پخش اولین سریال از شبکه نمایش، با واکنش جالب کاربران شبکه‌های اجتماعی شد.

بیشتر بخوانید:

به گزارش جوان آنلاین، درستی که بازیگر پرحاشیه و فراری سریال از دریافت دستمزد میلیاردی، ایران خارج شد و رسانه‌ها با عجیب و غریب و گفتگو با ضدانقلاب، فرار خود از ایران را توجیه کرد، زمزمه‌هایی بر توقیف این سریال به گوش.

سریالی که با پخش قسمت اول مشخص شده است که مجموعه‌ای جذاب و استراتژیک که عمق نفوذ و رشادت سربازان و گمنام کشور را در دفاع از خاک و ناموس را روایت کرده است؛ ؛ ؛ ؛ ؛ ؛ حتی به گفته‌ی این‌ها مشخص است که تصویرسازی متفاوت و نمادینی از سردار دلها ثبت کرد. قهرمان داستان نجات یک دختر کرد، از داعشیان، خود وارد میدان شد و برای رهایی او نقشه پیروزی طراحی اجرا می‌کند.

سریال سقوط و بازیگر فراری

این مجموعه با درایت نهادهای نظارتی و یا ارشاد، در شبکه نمایش پخش شده و روسیاهی جنجال‌های پیرامون این سریال، ماندگاری برای بازیگر فراری ناجوانمردی که حالا آنسوی آنسوی آب‌ها با دشمنان مردم مردم ایران طرح رفاقت ریخته ریخته است. اقدام هوشمندانه این سریال اولا نشان سعه صدر نظارتی و مدیران ارشد و در کشور و ثانیا آب سردی پیکر جنجالسازان و نقابدارانی است که در لباس هنر، به هنرمند و هنر خنجر خنجر.

همچنین نشانه‌هایی در حکمرانی بویژه در مورد زبان بین‌المللی هنر است که این اتفاق می‌افتد و در حوادث بعدی کشور بیم آن می‌رفت که برخی از کج‌سلیق‌ها را می‌برد. به هر بدی نمی‌دانم فرخ‌نژاد در این سریال یک ماموریت امنیتی را می‌کند که با موضع‌گیری‌های چند روزه از پایان نقش‌آفرینی‌ها و فرارش از کشور، هیچ قرابتی ندارد و حالا این تصویر را برای خود و چهره جدیدش نشان می‌دهد!

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا